کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال

اختصاصی از کوشا فایل دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال


دانلود مقاله پردازنده دیجیتالی سیگنال

برنامه های کاربردی که از تراشه پردازمن دیجیتالی سیگنال استفاده می کند، در حال ترقی اند، که دارای مزیت کارآئی بالا و قیمت پایین است، رای یک هزینه تخمین شش میلیارد دلاری در سال 2000 بازار بحد فوق العاده گسترش یافته و فروشنده هم زیاد شد.

زمانیکه شرکتهای تاسیس شده با ایجاد معماریهای جدید، کارآمد، اجرای عالی بر سر سهم بازار رقابت می کردند، تعداد زیادی افراد تازه وارد به بازار وارد شده بودند حوزه معماری پردازش دیجیتالی سیگنال (DSP) بی سابقه است. علاوه بر رقابت گسترده درمیان فروشنده های پردازندة DSP تهدید جدیدی از سوی پردازنده های همه کاره با تشدید کننده DSP بوجود آمد. بنابراین فروشنده های DSP برای خارج کردن رقیبان از رده، معماری هایشان را به تأیید رساندند چیزی که پیشرفتهای اخر را در معماری پردازندة DSP را دنبال میکند شامل افزایش تغییر در روشهای معماری در این DSP، و پردازنده های همه کاره می شود.

اجرا از طریق برابر شدن

پردازندة های دیجیتالی سیگنال، جزء مهمی از تولیدات مصرفی، ارتباطی، پزشکی و صنعتی محسوب می شوند. دستورالعملها، قطعات تخصصی آنها باعث شد که آنا در اجری محاسبات ریاضی که در پردازش سیگنالیهای دیجیتالی کاربر دارد، مناسب باشند. برای مثال، زمانیکه ی DSP از قبیل تکرار ضرب، پردازندة DSP سخت افزار سریع در مضروب فیه دارد، دستورات مشخص در ضرب کردن و مسیر اتصال چندگانه حافظه برای بازیافت عملوند داده چند گانه بطور ناگهانی، وجود دارد. پردازندة همه کاره این خصوصیات تخصصی را ندارد و مثل اجرای الگوریتم DSP مفید واقع نمیشود. برای هر پردازنده نرخ زمان سنجی سریع آن یا مقدار زیاد کار اجرا شده در هر دورة زمانی منجر به کامل شدن عملیات DSP میشود سطح بالائی از همانندی به این معنی که توانائی اجرای عملیتهای چند گانه در زمان مصرفی مشابه که اثر مستقیمی به سرعت پردازنده دارد، نرخ زمان سنجیی به تناسب به آن کاهش نمی یابد. ترکیب همانندی و سرعت زمانی بالا، زمانیکه تولیدات بازرگانی آنها در اوایل دهه 80 به بازار آمد، سرعت پردازنده DSP افزایش یافت. پردازندة DSP آخرین مدل از شرکت افزار آلات تگزاس، والاس، در دسترس بود، برای مثال، 250 برابر از محصولات سال 1983، سریعتر بود. بخری از کاربردهای DSP، مثل بی سیم نسل سوم، توانائی پردازندة DSP را افزایش می داد.

هنگامیکه پردازنده ها سرعت را بالا بردند، کاربران همه اسب بخار را مورد استفاده قرار دادند. بنابراین طراحان پردازندة DSP به توسعه روشهای افزایش همانندی و نرخ زمان سنجی ادامه دادند.

اجرا از طریق برابر شدن
چه تعداد دستور العمل در هر دوره زمانی وجود دارد؟
یک ساختار چند وسعتی دارد؟
پیش بینی زمان اجرا
اگر چه معماری VL IW
روش دیگر برای همانند سازی
انتقال فایل کردن به DSP
 
خط پایانی: اجرا
 
پردازنده های همه کاره

 

شامل 17 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.