کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

بهبود رفتار لرزه ای قاب های مهاربندی شده هم مرکز از طریق شکل پذیر نمودن آن ها

اختصاصی از کوشا فایل بهبود رفتار لرزه ای قاب های مهاربندی شده هم مرکز از طریق شکل پذیر نمودن آن ها دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

بهبود رفتار لرزه ای قاب های مهاربندی شده هم مرکز از طریق شکل پذیر نمودن آن ها


بهبود رفتار لرزه ای قاب های مهاربندی شده هم مرکز از طریق شکل پذیر نمودن آن ها پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: بهبود رفتار لرزه ای قاب های مهاربندی شده هم مرکز از طریق شکل پذیر نمودن آن ها
دانشگاه علم و صنعت ایران
استاد راهنما: دکتر محمد قاسم وتر – دکتر احمد نیکنام
پژوهشگر: علیرضا رضاییان
خرداد 1381
فرمت فایل: PDF و شامل 172 صفحه

چکیده:
در این تحقیق جزئیات جدیدی برای شکل پذیر نمودن و اصلاح رفتار لرزه‌ای قاب‌های با بادبندی هم مرکز پیشنهاد می‌شود. این جزئیات بدین صورت است که به نحوی کمانش عضو فشاری را به تعویق می‌اندازد (بادبندهای مقاوم در برابر کمانش)، این کمانش تا جاری شدن عضو در کشش و فشار به تعویق می‌افتد، یعنی در این سیستم مفصل محوری وظیفه جذب و استهلاک انرژی را به عهده خواهد داشت. در این تحقیق، به این سیستم بادبندهای هم مرکز شکل پذیر اطلاق می‌شود. جزئیات ارائه شده مانند یک ژاکت عمل کرده که عضو بادبندی را در بر می‌گیرد و در حقیقت، تکیه گاه جانبی برای عضو فراهم می‌شود.
ابتدا نمونه ها با جزئیات پیشنهادی به وسیله نرم افزار ‏‎ANSYS‎‏ مورد تحلیل و آنالیز قرار گرفته و کمانش و پایداری هر یک از نمونه‌ها بررسی شد. سپس همان نمونه‌ها در آزمایشگاه ساخته شد و تحت بار دینامیکی قرار گرفت، نتایج بدست آمده با نتایج تحلیلی مقایسه گردید که این مقایسه حاکی از تطبیق نتایج آنالیز و آزمایش بود. همانطور که اشاره شد پس از آنالیزها و آزمایشات توانستیم به هدف مورد نظر دسترسی پیدا کنیم، یعنی به نیروی جاری شدن برابری در کشش و فشار برسیم.
در انتها ضریب رفتار قاب‌ها با این گونه بادبندهای اصلاح شده (مقاوم در برابر کمانش یا بادبندهای هم مرکز شکل پذیر) با روش طیف ظرفیت طبق آیین نامه‌های ATC-40 و FEMA273 بررسی شد و ضریب رفتاری حدود 7.5 بدست آمد که نسبت به سیستم‌های مهاربندی هم مرکز معمولی بسیار بالاتر است.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/155n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.