کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق و بررسی در مورد آموزش powerpoint 02 (پاورپوینت 02)

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق و بررسی در مورد آموزش powerpoint 02 (پاورپوینت 02) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 32

 

مقدمه

پاور پوینت یکی از مجموعه نرم افزارهای Office است که شاید بهترین نرم افزار برای ارائة مطالب مختلف باشد . ایننرم افزار با طراحی rersion بسیار زیباست و کار کردن با آن ساده است .

برای کنفرانس هایی که در آن از ویدئو پروژکتور استفاده می شود و بسیار مؤثر است .

پاور پوینت Power Point :

نرم افزار ساخت اسلاید و برنامه های نمایشی (Presentation ) جهت سمینارها و جلسات است . همچنین قادر است که صفحات تولید شده را با قالب های مختلف از جمله صفحات تحت اینترنت و برای چاپ ارسال نماید .

برای اجرای برنامه پس از نصب آفیس کافیست از منوی Start در ویندوز و زیر منوی Programs روی نام Microsoft Power Point با ماوس کلیک کنید .

در صورت نصب کامل برنامه ، دستیار آفیس ( Office Assistant ) که به شکل یک گیرة کلیپس کارتونی است به نمایش در می آید . این کاراکتر در مراحل مختلف کار ، پیشنهادات مفیدی را برای بهینه سازی به ما ارائه می دهد . همچنین ما در صورت بروز اشکال می توانیم از آن سوالاتی را بپرسیم ( با تایپ در کار ظاهر شده ) . این کاراکتر با فشار کلید F1 ظاهر می شود . برای خداحافظی با آن نیز کافیست گزینه Hide Office Assistant را از منوی Help انتخاب کنید .

محیط پاورپوینت :

 

در پاورپوینت نیز مانند تمام برنامه های تحت ویندوز علامت * باعث بسته شدن پنجره های اصلی و فرعی و خروج از هر بخش می شود . معمولاً برای بازگرداندن پنجره های فرعی از منوی View در نوار منو بهره می گیریم . علامت - در نوار عنوان نیز باعث کمینه شدن و انتقال پنجره به میله نوار وظایف ویندوز یا Taskbar می شود .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد آموزش powerpoint 02 (پاورپوینت 02)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.