کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق درباره ورزشگاه

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره ورزشگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره ورزشگاه


تحقیق درباره ورزشگاه

دسته بندی : تربیت بدنی ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 42 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم مقدمه شکر و سپاس خداوند منان را که توفیق عنایت فرمود تا بتوانیم به کمک شما خوبان و در حد توان و بضاعت گامی در روند پویایی ورزش میهن اسلامی برداریم.
مجموعه حاضر را تقدیم به پیشگاه عزیزانی می نمائیم که در این راه صمیمانه تلاش می کنند و ورزش را بعنوان یکی از نیرومندترین ابزارها برای دستیابی به اهداف عالی انسانی باور دارند و نسبت به استاندارد سازی ، حفظ و نگهداری و آماده سازی اماکن و فضاهای ورزشی که آوردگاه اصیلی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عزیز کشورمان میباشد.
در این راستا گروه تربیت بدنی وتندرستی طی سالهای اخیر توانسته در احداث ، تعمیرات وتجهیزات فضاهای ورزشی با گامهای منطقی در جهت استاندارد سازی توسعه و استفاده بهینه از کلیه امکانات ورزشی در گسترش وتقویت ورزش دانش آموزی حرکت نماید.
اهمیت موضوع حفظ ونگهداری در حقیقت تلاشی است برای بهینه سازی و بهره برداری مناسب از مکانها و فضاهای ورزشی لذا از آنجاکه ساختمانها، اماکن و فضاهای ورزشی جزء سرمایه های ملی هر کشور محسوب می‌شوند افزایش عمر مفید وبالابردن کارائی آنها بازده سرمایه را بیشتر می نماید امید است این مجموعه مثمر ثمر واقع شود مستدعی است همکاران محترم از نظرات ارزشمند خود ما را یاری فرمایند.
  کارشناسی فضاها و اماکن ورزشی شهر تهران   بخش اول     احداث ـ حفظ و نگهداری ساختمانی وتأسیساتی   اماکن و فضاهای ورزشی بهره برداری ـ تعمیر ونگهداری ساختمان امروزه در روند رو به رشد وتکامل جوامع وملل دانستن اطلاعات در زمینه های مورد نیاز در درجه نخست قرار گرفته و یک الزام میهنی است اهمیت طرح موضوع به لحاظ حفظ و نگهداری از ساختمان وایجاد شرایط بهینه در حقیقت تلاشی است برای بهره برداری مناسب از این اماکن در عمر طولانی شان که با در نظر گرفتن این موارد ، ارائه و انتقال یافته های علمی، ‌پژوهشی ، بصورت فنی و کاربردی می تواند مارا در دستیابی به اهداف فوق یاری نماید .
زیرا ساختمانها جز‍ء‌ سرمایه های ملی یک کشور محسوب می شوند و افزایش عمر مفید وبالا بردن کارائی آنها بازده سرمایه را بیشتر می نماید در کشورهای پیشرفته از طریق رعایت نکات فنی لازم در روند ساختمان سازی ونیز بهره برداری مناسب و نگهداری و مراقبت مستمر از ساختمان در افزایش طول عمر مفید آن از نکات بسیار مهم تلقی گردیده زیرا از اتلاف سرمایه‌های ملی جلوگیری می نماید بنابراین با هدف افزایش عمر مفید وبالا بردن کارآیی ساختمان به چگونگی روند ساخت وساز به شیوه ای درست و همچنین روش نگهداری ساختمان و اجزای آن پرداخت .
بر مبنای این طرح دو گرایش به موازات هم شکل می یابد 1ـ تحقیق وآموزش در مورد نحوه ساخت وساز با توجه به اهمیتی که اجرای عملیات صحیح ساختمانی در افزایش عمر مفید آن دارد انجام دادن درست وآگاهانه برخی فعالیتها می تواند بر کارائ

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ورزشگاه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.