کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقاله رضایت شغلی با پرسشنامه

اختصاصی از کوشا فایل مقاله رضایت شغلی با پرسشنامه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله رضایت شغلی با پرسشنامه


مقاله رضایت شغلی با پرسشنامه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:14

پرسشنامه رضایت شغلی

  1. درباره شغلم عوامل نامطلوبی وجود دارند که می توان آنها را بهبود بخشید.

     بشدت موافق О      موافق  О     بلاتکلیف О     مخالف О    بشدت مخالف   О

  1. شغلم برایم نوعی سرگرمی است.

بشدت موافق О      موافق  О     بلاتکلیف О     مخالف О    بشدت مخالف   О

  1. شغلم برایم جالب است و مرا خسته نمی کند.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. تصور می کنم اکثر دوستانم به شغلشان علاقمندند.

     بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. شغلم را تا حدودی نامطبوع تصور می نمایم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. به هنگام اشتغال واقعاً احساس استراحت و آرامش می نمایم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. اغلب اوقات از شغلم خسته می شوم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. نسبتاً از کارم راضی هستم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. اکثراً احساس می کنم که مجبورم به کارم ادامه دهم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. در حال حاضر از شغلم راضی هستم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. احساس می کنم که دیگر به کارم علاقه ای ندارم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. بطور قطع از کارم متنفرم.

بشدت موافق О        موافق  О        بلاتکلیف О           مخالف О       بشدت مخالف   О

  1. تصور می کنم در محیط کار خوشحال تر از دیگران هستم.

دانلود با لینک مستقیم


مقاله رضایت شغلی با پرسشنامه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.