کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت بحران 41 اسلاید

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت بحران 41 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 41 صفحه

به نام آفریینده خلیج تا ابد فارس تعریف بحران شود و خسارات فیزیکی یا محیطی به دنبال داشته باشد ، و جایگاه مالی سازمان و یا تصور عامه مردم از کارگزاران یا سازمان را تهدید کند. ( کاش و دارلینگ 1998 ، ص 179) کلارک بحران را رویدادی بدون برنامه می داند که باعث وارد آمدن صدمه یا حتی مرگ کارکنان ، مشتریان یا مردم جامعه و ورشکستگی یا ایحاد وقفه در عملیات سازمان انواع بحران طبقه‌بندی بحرانها از لحاظ ناگهانی بودن یا تدریجی بودن آنها بعضی از بحرانها به صورت ناگهانی و یک دفعه به‌وجود می‌آیند و اثرات ناگهانی بر محیط درونی و بیرونی سازمان می‌گذارند.
به این بحرانها، بحرانهای ناگهانی (ABRUPT CRISES) می‌گویند. در مقابل این بحرانها، بحرانهای تدریجی (CUMULATIVE CRISES) وجود دارند که از یکسری مسائل بحران‌خیز شروع می‌شوند و در طول زمان تقویت شده و تا یک سطح آستانه ادامه و سپس بروز پیدا می‌کنند.
مقایسه بحران های تدریجی و ناگهانی برای مقایسه بحرانهای نا گهانی و تدریجی می‌توان از 5 ویژگی کلیدی استفاده کرد: بحرانهای ناگهانی باسرعت به‌وجود می‌آیند ، قابلیت پیش بینی کمی دارند ، آشکارند، از یک رویداد مشخص یک‌دفعه‌ای شروع می شوند، در یک زمان ثابت به وقوع می پیوندند، و از عدم انطباق سازمان با یک جنبه یا تعداد کمی از جنبه های محیطی حاصل می شوند. در مقایسه، بحرانهای تدریجی ،به صورت تدریجی و تجمعی به وجود می آیند، قابلیت پیش بینی زیادی دارند، واضح و روشن نیستند، نقطه شروع آنها از یک سطح آستانه است، با گذشت زمان احتمال وقوع آنها بیشتر می شود و از عدم انطباق سازمان با چندین جنبه از محیط به وجود می آیند .
موقعیت بحران شرایط بسیار مبهم است و علل وآثار ناشناخته اند رویداد ها نادر و فوق العاده اند و باعث تهدید بقای سازمان می شوند رویدادی است که زمان کمی برای واکنش به آن وجود دارد ایجاد غافلگیری برای اعضای سازمان معضلاتی به وجود می آید که نیاز به تصمییم گیری دارد و نتایح تغییر وضعیت را بهتر یا بدتر می کند ( گومز و همکاران ، 2005 ص 224) مراحل بحران ایجاد شوک درد علامتی مبنی بر آغاز یک بیماری است که حالت هشداردهندگی دارد .درسازمان نیز چراغهای هشدار دهنده ای وجود دارند که در هنگام وارد آمدن شوک بحران ، شروع به چشمک زدن می کند مراحل بحران وخامت بحران ممکن است تشخیص درد و شوک ، دشوار یا مبهم باشد و اقداماتی برای بهبود آن صورت نگیرد که در این صورت موجب وخامت بحران می شود .
مرحله وخامت زمانی رخ می دهد که یک نشانه بیماری خواه علامت وخامت به طور ناگهانی بروز کند ویا ناشی از انتقال مرحله شوک باشد ، نیازمند اقدامی فوری است .سرازیر نمودن سرمایه ها و منابع سازمانی به این موقعیت نوظهور بحرانی ممکن است نداشتن تعادل و آشوب زدگی را در کل سیستم ایجاد کند.
مراحل بحران مزمن شدن بحران نشانه های بیماری و عدم سلامت کاملا مشهود است و همیشه سازمان را رنج می دهد .
این مرحله را دوره ساختن یا شکستن می نامند مراحل بحران مهار یا حل بحران بحرانها را می توان در مراحل مختلف ایحاد و توسعه آن کشف ومهار کرد امروزه بسیاری از جوامع و سازمانها ( مسئله مداری) را پیشه خود ساخته و همواره در جستجوی نشانه های

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بحران 41 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.