کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پاورپوینت معماری معاصر

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت معماری معاصر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت معماری معاصر


پاورپوینت معماری معاصر

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

یبلش Eero Saarinen پیشینه ایرو سارینن در سال ۱۹۱۰ در فنلاند متولد شد و در سال ۱۹۲۳ زمانی که ۱۳ سال داشت به همراه خانواده به ایالات متحده مهاجرت کرد ارو حرفه خود را با استعدادهای قابل ملاحظه ای شروع کرد .پدرش الیل سارینن(۱۹۵۰-۱۸۷۳) معمار معروف و بزرگی و شناخته شده بود واولین رئیس آکادمی هنر میشیگان جایی که در اونجا تدریس هم می کرد بود وارو نیز تحت نظارت پدرش درس می خواند و از نمونه کارهایش ایستگاه قطار هلسینکی و بسیاری دیگر از ساختمانهای برجسته فنلاند بود و یادبود توسعه ملی جفرسون از آثار اوست.
پیشینه مادرش لوئیس (1968-1879) طراح پارچه و لباس و مجسمه ساز بود و همچنین خواهرش لیزا (1979-1905) طراح داخلی بود .
نمونه کار پدر ارو طراحی پردیس Cranbrook در حومه دیترویت معیار مهمی در حرفه ارو بود او اعنقاد راسخ به اینکه معماری باید کل محیط زیست را در بربگیرد داشت و درکنار کارهایش از منظره و اشیای تزئینی به عنوان مدل کمک می گرفت و درآکادمی پاریس (1930-1920) به تحصیل مجسمه سازی می پرداخت وتحصیلات معماری خود را در دانشگاه ییل (1931 -- 1934) گذراند و در سال 1934 &1935 به اروپا بورسیه شد.مسیر اصلی حرفه ی ارو مدرن سازی بود با مرگ Eliel Saarinen در سال 1950 ، Eero رسما کار خود را به عنوان معمار مستقل آغاز کردند و با طراحی مبلمان شروع کرد و کارهاشون رو در نمایشگاهی در سال 1940 با نام طراحی ارگانیک در مبلمان خانگی در موزه های مدرن در نیویورک به نمایش گذاشتند .و برنده ی ایجاد طرحهای مدرن مبلمان شد.
بناهای معروف اثر ایرو سارنین-Famous Buildings by EeroSaarinen 1946-1955: General MotorsTechnical Center, Warren, Michigan 1955-1957: Milwaukee CountyWar Memorial Center 1958-1962: Washington DullesInternational Airport, Chantilly, Virginia 1961-1966: Gateway Arch, St.
Louis, Missouri 1956-1962: TWA Flight Centerat JFK Airport, New York, NY Gateway Arch, St.
Louis, Missouri سارنین در مرود کانسپت چنین پیشنهاد می کند : (هویت یا بیان، تنها زمانی قابل انتقال می‌شود کهکل بنا به صورت یک تعبیر جامع درآید.
مانند هر اثر هنری یک کانسپت ساده و قوی بایدبر کل کار غالب باشد و تمام اجزا می‌بایست به شکل فعال بخشی از این حالت کلی باشند.
این مساله در مورد و اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین عناصر مانند پلان یا سیستم سازهگرفته تا متأخرترین آنها مانند رنگ دیوارهای داخلی یا دستگیره‌های در صادق است.
اینهدف یعنی بوجود آمدن این تعبیر جامع، والاترین و مشکل‌ترین اهداف است و البته بایدبیش از هر چیز ما را به خود مشغول کند) TWA Flight Centerat JFK Airport, New York, در مقیاس غول پیکر ، شباهت بسیار زیادى به یک عقاب در حال نشستن دارد .
این تصویر خارق العاده که از بتون ، تراشیده شده ، ترمینال را به یکى از به یاد ماندنى ترین ترمینال هاى جهان تبدیل کرده است . این سازه ى شگفت آور ، متشکل از یک پوسته ى ضخیم بتونى و داراى چهار سقف مدور عظیم الجثه است که ناگهان رو به بالا چرخیده اند .
قوس هاى تشکیل شده از این چهار سقف بر روى دیوارهاى قوس دارى قرار گرفته اند که با زاویه به سمت بیرون متمایل شده اند .
این سقف هاى مدور که توسط پنجره هاى سقفى از هم جدا گش

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت معماری معاصر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.