کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

فرم کامل و قابل ویرایش نمونه قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت با فرمت ورد به صورت (Word)3 صفحه

اختصاصی از کوشا فایل فرم کامل و قابل ویرایش نمونه قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت با فرمت ورد به صورت (Word)3 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش نمونه قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت با فرمت ورد به صورت (Word)3 صفحه


فرم کامل و قابل ویرایش نمونه قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت با فرمت ورد به صورت (Word)3 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش نمونه قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت با فرمت ورد به صورت (Word)3 صفحه با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

نمونه قرارداد طراحی وب سایت

این قرارداد مابین  ... که از این پس به آدرس اینترنتی   www….   به عنوان سفارش دهنده شناخته می شود به نشانی: …..  و از طرف دیگر آقا/ خانم / شرکت یا موسسه ...............   مجری پروژه  طراحی وب به نشانی قانونی : ....  منعقد می گردد و طرفین با امضاء این قرارداد خود را ملزم و متعهد به رعایت اجرای کامل و تمام مفاد آن می دانند.

ماده 1-  موضوع قرارداد

اجرای پروژه طراحی وب سایت ( نوع وب سایت از نظر ایستا یا پویا باید در این جا مشخص شود ) تحت عنوان طراحی وب سایت .... (اگر سایت  زیر شاخه هایی داشته باشد در این جا مشخص شود).

ماده 2-  مدت انجام قرارداد

مدت انجام موضوع این قرارداد  ........................... بوده و از تاریخ  .............................  شروع و در تاریخ  ................... خاتمه می پذیرد.

تبصره 1: مجری مکلف است طرح را در زمان پیش بینی شده اجراء نماید. تمدید مدت اجرای طرح تنها در صورتی مقدور است که مجری طرح دلایل و مدارک موجهی ارائه نماید و سفارش دهنده ( به جای نقطه چین اسم طرف قرار داد نوشته شود) رسیدگی لازم را انجام و عذر مجری را در خصوص تاخیر موجه تشخیص دهد. در این صورت در طول مدت اجراء فقط یک بار طول مدت اجراء قابل تمدید بوده و به مدت طرح افزوده خواهد شد.

ماده 3- تعهدات طراح وب سایت و ...    ( به جای نقطه چین اسم طرف قرار داد نوشته شود)

1-3 ) انجام فعالیتهای طراحی مرتبط با موضوع این قرارداد توسط طراح و پذیرش مسئولیت کمی و کیفی و انجام بموقع پروژه.

2-3 ) رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که  ....  در اختیار طراح قرار می دهد و استفاده بهینه از آن برای انجام موضوع قرارداد.

3-3 ) عدم ارائه اسناد و مدارک و اطلاعاتی که به مناسبت انجام طراحی کسب می نماید به اشخاص حقیقی یا حقوقی غیر، اسناد ومدارک و اطلاعاتی که بمناسبت انجام طراحی کسب می گردد بعنوان امانت نزد طراح بوده و حق ارائه آن را به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر ندارد مگر با کسب اجازه کتبی از ...... در غیر این صورت .........  جهت استیفای حقوق خود ادام قانونی علیه طراح معمول خواهد داشت.

4-3 ) طراحی و پیاده سازی کافی در چهارچوب اصول و موازین علمی( استاندارد) و رعایت اصول طراحی در انجام پیاده سازی موضوع قرارداد.

6-3 ) ..........  نمی تواند پیمان را کلا یا جزاً به غیرواگذار نمایید.

7-3) ..........  نمی تواند تا مدت گارانتی و پرداخت مبلغ قرارداد  پشتیبانی سایت را به غیر ولگذار کند. 

ماده 4- نوع وب سایت  

وب سایت ..........  به صورت ایستا Static طراحی شده است و قابلیت های وب سایت بانک اطلاعاتی را ندارد لذا در صورت درخواست طراحی آن باید مبلغ جداگانه پرداخت گردد. ( اگر سایت پویا است باید در این ماده نوشته شود )

ماده 5- مبلغ قرارداد

مبلغ کل این قرارداد                                  ریال است. ( طبق تعرفه قانونی طراحی وب در سال 1386) البته تعرفه سایت به صورت توافقی انجام گرفته شده است و مبلغ طراحی سایت .......................... است .

ماده 6-  مراحل پرداخت

1- مبلغ                           ریال به عنوان پیش پرداخت پس از تایید پیش نویس طرح و امضاء قرارداد، قابل پرداخت می باشد .

2- مبلغ                           ریال در تاریخ                               پس از ارائه گزارش اول طراحی و تایید سفارش دهنده

3- مبلغ                          ریال در تاریخ                   پس از ارائه گزارش تحویل و آغاز گارانتی و تایید سفارش دهنده

4- مبلغ                          ریال در تاریخ                  پس از ارائه دو نسخه گزارش نهایی  طراحی و  مورد تایید سفارش دهنده و همچنین ارائه گزارش نهایی بصورت نوشتاری و همین طور فایل نرم افزار Word یا ‍PDF ارائه کند.

ماده 7-  تعهدات اصلی  سفارش دهنده

 تسلیم مدارک مورد نیاز طراحی وب سایت به طراح و پرداخت مبلغ قرارداد .

ماده 8- حل اختلاف

در مواردی که برای طرفین این قرارداد در تعبیر و تفسیر و یا اجرای کامل یا قسمتی از قرارداد اختلاف نظری حادث گردد، موضوع توسط حکم (داور) مرضی الطرفین آقاق/ خانم / موسسه یا شرکت........... بررسی و تصمیم آن برای طرفین لازم الرعایه می باشد.

ماده 9 – حقوق مالکیت مادی و معنوی :

کلیه حقوق مادی، علمی و معنوی طرح متعلق به ..........  می باشد و مجری و همکاران پس از کسب اجازه از سفارش دهنده می توانند از نتایج مذکور استفاده نمایند.

ماده 10- اصلاحیه، متمم، مکمل یا تغییر

هرگونه اصلاح یا تغییر در موادی از این قرارداد و پیوست های مربوطه و یا نیاز به الحاق هرگونه متمم یا مکمل به قرارداد و پیوست ها، صرفاً با جلب توافق طرفین قرارداد  میسر خواهد بود.

ماده 11- فسخ قرارداد

فســخ یک جانبه قرارداد از سوی هریک از طرفین قرارداد به جزء موارد ذکر شده در تبصره 1 این ماده و و ماده 12 قابل پذیرش نبوده و فسخ قرارداد به غیر از موارد قانونی و مورد مذکور در تبصره یک ماده پنج، امکان پذیر نیست................................


برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش نمونه قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت با فرمت ورد به صورت (Word)3 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.