کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

تحقیق درباره شیطان پرستی

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره شیطان پرستی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 39

 

شیطان‌پرستی

تعریف کلی سال‌های پس از رنسانس را می‌توان به سال‌های افسار گسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی و جنبه‌های متعدد منتهی به روابط انسانی توصیف کرد .

پس از برداشته شدن یوق تعالیم متعصب کلیسای کاتولیک از گردن انسان غربی ، چند کنش عمده فکری و فلسفی شکل گرفت که شرح آن در حوصله این مقال نمی‌گنجد ،‌ لکن آنچه قابل توجه است ، رویکر‌د‌های متفاوت به مساله انسان و رابطه او با خدا است که زمینه‌های شکل‌گیری بسیاری از جریان‌های فلسفی را فراهم آورد.

نکته‌ای که نباید از ذهن دور بماند ،‌تاثیرات گسترده مکاتب یونانی و شرقی بر اندیشه متفکران غربی است .در هر حال با در نظر گرفتن موارد فوق‌الذکر دامنه انتقاد‌گرایی به مباحث اصلی توحیدی یعنی جایگاه خدا ، انسان و شیطان نیز رسید .قرن‌ها بعد یعنی در سال‌های آغازین قرن بیستم برخی از عناصر فاسد‌‌الاخلاق با اتکا به گرایشات و نظریات توراتی و پروتستانی به صورت مخفیانه جریان « شیطان‌پرستی » را با ویژگی‌هایی همچون گناه‌گرایی ، ‌قتل ، ‌تجاوزات جنسی ، هدم اصول اخلاقی ، بی‌توجهی به مسائل توحیدی و ... پایه‌گذاری کردند .

اگرچه فطرت خداجوی انسانی عاملی بازدارنده در تمایل یافتن تعداد وسیعی از افراد جامعه انسانی به این جریان شده ، لکن استفاده از موسیقی‌های جذاب و متنوع ، انجام اعمال خارق‌العاده و دور از ذهن ،‌ تهی‌شدن انسانی غربی و عصر جدید از معنویت و اتصال به منبع فیض موجبات گرایش افراد اندکی را به این گروه‌ها فراهم آورد .

 

نکته حائز اهمیت آن است که علی‌رغم عدم استقبال عمومی از عضویت در گروه‌های شیطان‌پرستی ، آموزه‌ها و تعالیم گمراه‌کننده‌ای توسط ایشان و به وسیله ابزارهایی که در اختیار ایشان توسط قدرت‌های بزرگ سیاسی قرار گرفته ، ‌منتشر شده و می‌شود و این گروه‌ها در سراسر جهان همواره به عنوان کانون های فحشا و فساد شناخته می‌شوند .

 سال 1960 را می‌توان به صورت جدی آغاز دور جدید حیات و فعالیت شیطان‌پرستان در آمریکا دانست (1) ، ‌صرف‌نظر از انواع شیطان‌پرستی که طی سالیان متمادی باستانی همچون یونان ، عراق ، ‌ایران و ... وجود داشته است . هدف این پژوهش بررسی و مطالعه جریان خاص شیطان‌پرستی مسیحی است که در سال 1960 میلادی رسماً در کشور آمریکا فعالیت خود را به عنوان یک فرقه و مکتب آغاز کرده‌است.نکته ضروری نقش قابل توجه یک مامور شناخته شده سازمان مرکزی جاسوسی آمریکا در شکل‌گیری جریان مذکور می‌باشد که طی پژوهش به آن اشاره خواهد شد .

2. شیطان‌پرستی دینی (2)

اگرچه ضروری است که متذکر شویم اینکه اساساً آیا می‌توان شیطان‌پرستی را دینی خواند ، محل سوال‌های جدی است ، لکن با توجه به اینکه در اغلب کشورها چنین دسته‌بندی ارائه شده است از عنوان « شیطان‌پرستی دینی » عیناً استفاده می‌شود . مبنای بنیادین این نوع از گرایش به شیطانیسم ، پرستش یک نیروی ماوراء الطبیعه اساطیری و یا چند خدایی می‌باشد . عمده پیروان آن به « خدایان » رم باستان ، ‌الهه‌های شرقی و ... گرایش دارند . (3)

اما رکن اصلی این نوع نیز مانند سایر انواع تاکید بر پرورش استعدادهای شخصی انسان و در حقیقت خودپرستی است .3. شیطان‌پرستی فلسفیاین نوع گرایش عبارت است از اینکه محور و مرکز عالم انسان است‌» این شاخه از شیطان‌پرستی به پایه‌گذاری این فرقه به نام « آنتوان لاوی  »(4) نسبت داده می‌شود . این نوع شیطان‌گرایی نیز مانند دو نوع دیگر یعنی دینی و گوتیک از مبنای اعتقادی یهودیت نشات گرفته است .

آشنایی گذرا با « آنتوان لاوی » نام کامل وی « آنتوان شزاندر لاوی » (Anton Szandor Lavey) می‌باشد . وی در یازدهم آوریل سال 1930 میلادی در شیکاگو آمریکا متولد و به همراه خانواده‌اش به سانفرانسیکو عزیمت نموده و تا زمان مرگش در آنجا ساکن می‌شود . وی شخصیتی ناهنجار و ناسازگار بوده که در سن 17 سالگی ضمن فرار از تحصیل و حضور در خانه به عنوان خدمه و دلقک به یک سیرک می‌پیوندد .

لاوی در سال 1950 میلادی در دایره جنایی پلیس آمریکا به عنوان عکاس جنایی مشغول به کار می‌شود (5) که تاثیرات عمده‌ای را نیز می‌پذیرد . آنتوان در سال 1952 با « کارول لنسیگ » ازدواج می‌کند اما بنابر دلایلی اعم از عدم  التزام به اصول اولیه اخلاقی و پایبندی به روابط خانوادگی و شیفتگی به زن دیگری به نام « داین هگارتی » از همسر اولش جدا شده و از سال 1960 به بعد روابط نامشروعی را با وی آغاز می‌کند . لاوی یک فرزند نامشروع از هگارتی که هرگز با وی ازدواج نکرد را به دست می‌آورد .

 وی همچنین علاقه وافری به نوازندگی پیانو داشته و طبق اطلاعات موجود در همین سال‌ها روابط جدی و پردامنه را با برخی عناصر سازمان (CIA) همچون « مایکل آکینو » (6) برقرار می‌کند .

این فرد مرتبط با سازمان جاسوسی آمریکا در تاریخ 30 آوریل 1966 در حال که برای جمعی از اعضای حلقه‌های سری « دایره اسرار‌آمیز » با سری تراشیده سخن می‌گفت ، مدعی بنیان‌گذاری « ‌کلیسای شیطان » شد .

نامبرده کتابی را تحت عنوان « انجیل شیطان » و کتاب دیگری نیز با نام « آئین ‌پرستش شیطانی » به چاپ رساند . روز مرگ لاوی با نام « هالووین » در آمریکا شناخته می‌شود .

4. شیطان‌پرستی گوتیک (7) این نوع شیطان‌گرایی نیز مانند دو نوعی که در گذشته اشاره شده نوعی از شر‌پرستی با اشاره به تاریکی و از کثیف‌ترین فرقه انحرافی به حساب می‌آید . در موسیقی متالیکا نیز سبکی به نام گوتیک وجود دارد .

 کثیف‌ترین اعمال مانند خوردن نوزادان ، ‌تجاوزات جنسی و ... به این گروه نسبت داده می‌شود. (گرچه گفتنی است برای تمام گروه‌های شیطانی این اعمال از واجبات  به حساب می‌آید.) میل و درخواست به‌ « برگشت تاریکی » در این شاخه بارز است . همانند اعضای گروه « آکنکار » که با لباس‌های تیره به غارها و تاریکی‌ها برای فریاد کشیدن پناه می‌برد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره شیطان پرستی

تحقیق در مورد نقاشی و طراحی روی عروسک ها ی توپی خانم شریفی

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق در مورد نقاشی و طراحی روی عروسک ها ی توپی خانم شریفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

مشخصات کلی درس

نام درس:

آموزش نقاشی، کاردستی

موضوع درس:

نقاشی و طراحی روی عروسک های توپ تخم مرغی

استاد مربوطه:

جناب آقای خمیجانی

تعداد دانش آموزان:

30 نفر

پایه:

پنجم

زمان تدریس:

45 دقیقه

نام آموزگار:

زهرا سادات شریفی

تاریخ: 13/10/87

فعالیت های قبل از شروع درس: (زمان 5 دقیقه)

به نام خداوندی که به انسان فکرت آموخت با تنی پرعزم، دلی پرشوق، لبی تشنه و چشمی تر سلامم را پذیرا باش.

که با دانش آموزان سلام و احوال پرسی نموده و از وضع جسمانی و روانی آگاه شده، سپس حضور و غیابی در کلاس را از روی دفتر کلاس انجام داده و غائبین کلاس را به یکی از دانش آموزان که به عنوان نماینده کلاس می باشد داده تا به دفتر مدرسه تحویل دهد.

اگر در آن روز مناسبتی داشتیم آن مناسبت را همراه با تاریخ روی تخته کلاس نوشته و دانش آموزان را از مناسبت آن روز آگاه کرده و اندکی هم درمورد آن مناسبت ((به صورت متخصصی)) برایشان گفته.

هدف های کلی درس:

آشنایی با شیوه های دیگری از انجام کارهای هنری و سنتی و کسب توانایی و مهارت های لازم جهت انجام کارهای ظریف و به کارگیری رنگها در طرح و شکل های متفاوت.

هدف های جزئی شامل:

دانشی: با تمامی مراحل انجام کار آشنا شوند.

نگرشی: به انجام مراحل کار اهمیت دهند، به انجام دادن هر مرحله از کار علاقه مند شوند.

مهارتی:توانایی و مهارت لازم و کافی برای انجام کار به دست آوردند.

وسایل کمک آموزشی یا وسایل موردنیاز:

پارچة نخی سفید ((چلوار))، چسب مایع، قیچی، مقوا، آب رنگ یا ماژیک، دو عدد توپ تخم مرغی، رنگی، ((رنگ توپ به سلیقه خودمان بستگی دارد)).

ارزش یابی تشخیصی: (5 دقیقه)

این مرحله، مرحلة ایجاد انگیزه یا مرحلة آماده سازی هم می باشد. در این مرحله مروری هم برکارهای جلسة گذشته داریم در این مرحله با پرسیدن سؤالاتی ذهن آنها را برای آموزش درس جدید آماده و فعال می کنیم که با پرسیدن سؤالات درمی یابیم که چه قدر آگاهی دارند برای آموزش کار جدید.

-ادائه درس جدید: (20 دقیقه)

دو توپ تخم مرغی به رنگ زرد را برای سرو بدن عروسک انتخاب کرده ایم آن گاه با کمک نوک قیچی یکی یکی سوراخ روی آن دو توپ می زنیم تا بتوانیم آنها را با یکی تکه چوب کبریت به یکدیگر وصل کنیم. و یک دایره مقوایی کوچک هم زیر آنها می چسبانیم تا عروسک بتواند به راحتی بایستد.

مانند: تصویر شمارة (1) و تصویر شمارة (2).

برای لباس عروسک این کونه عمل می کنیم که، اول پارچه نخی سفیدی همان طور که در وسایل مورد نیاز گفته شد از جنس چلوار به شکل دایره ای به قطر 10 سانتی متر می بریم، سپس از همان دایره یک مثلث کوچکی را جدا می کنیم، جداکردن آن قسمت برای این که وقتی لباس راروی بدن عروسک می چسبانیم زیاد چین نخورد. حالا لباس بریده شده را با آب رنگ یا ماژیک نقاشی و رنگ آمیزی می کنیم. گفته، چون عروسک ما کوچک است باید برای نقاشی از نقش های زیر استفاده کنیم تا با اندازه عروسکمان متناسب باشد. (تصویر 3 و 4 )

بچه ها توجه داشته باشید که قسمتی که به شکل مثلث جدا کرده ایم، پشت لباس عروسک است.

برای کمربند یا شال دور کمر عروسک: یک تکیه از همان پارچه ای که برای لباس استفاده کردیم به شکل مستطیل و متناسب با عروسک می بریم و مانند لباس عروسک آن کمربند را نقاشی و رنگ آمیزی کرده (تصویر5 ).

سپس لباس عروسک را روی بدنش می چسبانیم بعد کمربند را تاب می دهیم و دور بدن عروسک می چسبانیم. (تصویر 6 ).

حالا نوبت به درست کردن دستهای عروسک می رسد که: پارچه ای به طول 7 سانتی متر می بریم. 7

7 7

2

2

لبه های پارچه را از طول به یکدیگر می چسبانیم و آستین های لباس را آماده می کنیم. و سپس تکه ای پارچه را با یک رنگ. رنگ می زنیم و می گذاریم خشک شود بعد از آن تکه پارچه که رنگ زده ایم و خشک شده را دونیم دایره کوچک از آن می بریم و به لبه آستین ها می چسبانیم . (تصویر 7و 8 ).

حالا دست های عروسک آماده شده است و آنها را به بدنه عروسک، روی لباس می چسبانیم (تصویر 9 ).

برای درست کردن موی عروسک پارچه ای را به شکل مستطیل می بریم و سپس آن را نخ کش می کنیم و رنگ می زنیم و روی سر عروسک می چسبانیم (تصویر 10 ).


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نقاشی و طراحی روی عروسک ها ی توپی خانم شریفی

پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 60 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)سخنرانان: سعید امامی و حسنعلی رسولی شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان

سمینار علمی انجمن انفورماتیک ایران

31 شهریور ماه سال 1389

آشنایی با مفاهیم فرآیند، فرآیندگرایی و مدیریت فرایندی

از ساختارهای سازمانی وظیفه‌ای تا ساختارهای سازمانی فرایندی

تاریخچه و معرفی مرکز آمریکایی بهره‌وری و کیفیت (APQC)

معرفی چارچوب طبقه‌بندی فرآیند (PCF)

معرفی شاخص‏های کلیدی ارزیابی عملکرد (KPI)

مدل الگوبرداری APQC

معرفی فرهنگ لغات معنایی به‌کار گرفته شده در ترجمه PCF

ارائه مدلی برای الگوبرداری از استانداردهای باز PCF برای بهبود یا توسعه فرایندها

2

فهرست مطالب

شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان شهریور 1389

3

3

3

آشنایی با مفاهیم فرآیند، فرآیندگرایی و مدیریت فرایندی

3

3

شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان شهریور 1389

4

تعریف دپارتمان تجارت و صنعت انگلستان از فرایند‌

آشنایی با مفاهیم فرایند، فرایندگرایی و مدیریت فرایندی

شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان شهریور 1389

فرایندها سنگ‏بناهای اصلی سازنده سازمان‏ها هستند و درک و بهبود آنها می‏تواند مایه حیات سازمان‏هایی با کیفیت فراگیر باشد.

آنها ورودی‌ها را که می‌توانند شامل اقدامات، روش‏ها و عملیات باشند، به خروجی‌ها تبدیل می‏کنند.

گام‏هایی هستند که به واسطه آنها برای خروجی‌هایی که نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده کرده یا از آن هم فراتر می روند، ارزش آفرینی می‌کنیم

و این ارزش‌آفرینی بایستی هدف سازمان‏های مشتری مدار و با کیفیت فراگیر باشد.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)

روشهای نوین تدریس 40 ص

اختصاصی از کوشا فایل روشهای نوین تدریس 40 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 40

 

 روشهای نوین تدریس

 

 

 

کلیـــــــات

جامعه در حال خیزش ما به شدت نیازمندیک دیدگاه آموزشی جدید و در عین حال شاداب است که هم نوعی " فلسفه توسعه آموزشی ـ پرورشی " باشد و هم بتواند چشم انداز روشنی از آینده آموزش کشور ترسیم نماید. شرایط جدید، ملت ها را در برابر دو دیدگاه آموزشی زیر قرار داده است :

دیدگاه آمـــوزش با تکیه بر فناوری اطلاعاتی و ارتباطی

دیدگاه یادگیری دائمی و مادام العمــر و ژرف

انقلاب تکنولوژی سیمای جهان را به سرعت تغییر میدهد و فناوری اطلاعات هم اکنون نیز زندگی مردم رادگرگون کرده است. خط شکنیهایی که در فناوری مواد و نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی روی میدهد این دگرگونیها را تشدید خواهد کرد. این تکنولوژیها نه تنها تاثیرات عمیقی بر زندگی انسان دارند بلکه چنان در هم تنیده اند که انقلاب فناوری را به انقلاب چند رشته ای تبدیل کرده اند از اینرو شتاب پیشرفت درهر زمینه مضاعف شده است. فناوری اطلاعاتی و ارتباطی ((ICT شالوده بقا و توسعه ملی کشور, در یک محیط جهانی به سرعت در حال تغییر و تحول است و همین امر ما را در پی ریزی طرحهای نو, برجسته و شوق انگیز به چالش فرا می خواند تا در پرتو آن ,منابع انسانی و زیرساخت های قابل اعتماد بنا شود و در واقع ابزارها و وسایل لازم برای برنامه ریزی, مدیریت و ارزیابی تغییرات توسعه و دستیابی به رشد پایدار مورد نظر قرار گیرد و البته از سویی نیز اطلاعات بدون ارتباطات و ارتباطات نیز بدون اطلاعات کاربرد نداشته استفاده از فناوری برای تسهیل در رفع نیازهای افراد هر جامعه بسیار مهم است. داشتن دید و دانشی جامع راجع به فناوری , مهارت های ابزاری و توانایی به کارگیری فناوری و مهارتهای مربوطه, درک فرایندهای گردش اطلاعات, توانایی سازگاری همراهی و تسلط بر تغییرات سریع و مداوم همه و همه از طریق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب مدلهای نوین آموزش در کلاسهای درس میسر خواهد بود.

 

یادگیری, فراگیران را آماده می کند تا از موضع لیاقت با چالش های خصوصی و حرفه ای خود روبه رو شوند اما این کافی نیست فراگیران باید بتوانند به شهروندان شایستهی جامعهی مدنی جهانی در عصر حاضر و آینده تبدیل شوند و این تنها در سایه یادگیری ژرف از راه توزیع عادلانه فرصتهای یادگیری در جامعه, مشارکت عمومی همه بخشهای کشور در ایجاد جامعه یادگیرنده و بهره برداری از منابع آن امکان پذیر خواهد بود. از طریق تمرکز یادگیری, جامعه شرایطی را می آفریند که پشتیبان توسعه پایدار و موفقیت آمیز و مبتنی بر دانش خواهد بود. جامعه یادگیرنده بالاترین اولویت ها را به آموزش می دهد و بر توسعه ظرفیتهای آموزشی خود تاکید می کند. در جامعه یادگیرنده, خلاقیت و نو آوری دو ارزش اجتماعی بسیار پرقیمت محسوب می شوند و گسترش همکاریها و هم افزاییها در خلق و توزیع دانش ,تسهیل و تشویق می شود و تعامل دانش و مهارت به مثابه ی فرایند افزایش خلاقیت, مورد توجه قرار می گیرد. کلید طلایی جوامع یاد گیرنده, سیستم آموزشی و در راس آن مدارس به ویژه مدارس با مدلهای خاص یادگیزی است. در مدلهای خاص یادگیری تلاش میشود تا یادگیرندگان آینده را ببینند, بفهمند و در اختیار بگیرند.

 

مقدمـــــــــه

بهره گیری ازتکنولوژی آموزشی به مفهوم جدید آن بی شک یکی از نوآوریهای آموزشی محسوب میشود. تکنولوژی آموزشی یا فناوری آموزشی اکنون صرفا" کاربرد دستگاههای سمعی و بصری نیست آموزش نیز امروز معنی و مفهوم جدیدی پیدا کرده است. مواد و وسایل آموزشی روز به روز تنوع بیشتری می یابند و کتاب درسی تنها یکی از آنها به حساب می آید. نقش معلم هم بیشتر راهنمایی و رهبری و هدایت است تا متکلم وحده بودن. پیشرفت علوم وفنون و توسعه حجم دانش بشری,تغییر شرایط و امکانات زندگی فردی و اجتماعی ,نفوذ تکنولوژی و صنعت در روابط ملی و بین المللی, نقش زمان در سرنوشت ملتها, ظهور مشاغل وتخصصهای جدید تغییر نیازهای جامعه, آگاهی ملت و... همه و همه در تغییر و تحول برنامه ها اثر میگذارند. یکی از برنامه های ویژه, تاسیس هسته اصلی فعالیت مدارس, محیطهایی است که به صورت ( مرکز مواد آموزشی (IMC طراحی میشوند. چند نوع مرکز مواد آموزشی تا کنون طراحی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

نــــــوع اول

این مرکز به گونه ای است که مورد استفاده مشترک معلمان و دانش آموزان چندین مجتمع آموزشی به هم پیوسته است.

 

نـــــوع دوم

مزکز مواد آموزشی یک مجتمع آموزشی است که منبع ذخیره و تغذیه همه مدارس یک مجتمع است.

 

نـــــــوع سوم

مربوط به یک مدرسه است و امکان یادگیری از یک مجموعه وسایل آموزشی را در مدرسه فراهم می سازد.

 

نــــــوع چهـــــارم

مربوط به کلاس درس است و فرصت یادگیری مفاهیم هر ماده درسی را در محیط کلاس درس فراهم می آورد. در این نوع مرکز یادگیری تحت عنوان مرکز یادگیری کلاس classroom  learning center  دانش آموزان میتوانند با دسترسی به انواع ابزارها ی آموزشی فرصتهای یادگیری را در سطوح مختلف گسترش دهند در نوع چهارم مرکز موادآموزشی انواع لوازم و ابزار آموزشی از قبیل کتاب و سایر مطالب چاپی, فیلمهای علمی, آموزشی, نشریات, عکس, اسلاید, کلکسیونها و دستگاههای سمعی و بصری (تلویزیون, نوار ضبط صوت, ویدئو, و کامپیوتر و ...) هنگام اجرای روشهای تدریس با توجه به تفاوتهای فردی فراگیران شرایطی را پدید می آورند که تحت این شرایط مفاهیم آموخته شده عمق و وسعت بیشتری می یابند و مطالب درسی با درک کامل دریافت میشوند.

 


دانلود با لینک مستقیم


روشهای نوین تدریس 40 ص

پاورپوینت Laser Safety

اختصاصی از کوشا فایل پاورپوینت Laser Safety دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 11 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

Laser Safety

Andras Kis

Zettl group safety talk

11/16/2006

Laser Components

Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation

Associated hazards:

Laser Beam: eye injury, burns, skin cancer (UV), fire hazard

Active medium: toxic chemicals or gases (organic dyes, BeO in Ar lasers, HF, HeCd, HeHg, HeSe)

Excitation source: high voltage, water cooling

Human Eye

- laser beam can be focused by cornea and the lens to a very tight spot on the retina

400-1400 nm

<400, >1400 nm

<400, >1400 nm

Burns, cataracts

Retinal damage

Eye Injury


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت Laser Safety