کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی 106 اسلاید

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی 106 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 106 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی رِﺌوس مطالب - مقدمه - تعاریف کارآفرینی - کارآفرینی سازمانی - نقش‌های کارآفرینان - ویژگی‌های کارآفرینان - تفاوت کارآفرین با غیرکارآفرین - تفاوت کارآفرین با مدیر - دیدگاه فرایندی و مدل‌های کارآفرینی - ارائه مدل کارآفرینی هفت اصل موفقیت کارآفرینی 1- همگام بودن با تغییرات جهانی 2- کسب و کارگرا بودن 3- بازارگرا بودن 4- مدیریت استراتژیک 5- دانایی – مدیریت دانش 6- نوآوری 7- رشد اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی (مهارتهای کسب و کار) جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی (مهارتهای دانش محور) انقلاب کارآفرینی (مهارتهای کارآفرینانه) تعاریف کارآفرین واژه کارآفرین : از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake نشأت گرفته است . روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاکنون به شیوه‌های متفاوتی توصیف شده است؛ اما آنچه که در تمامی تحلیل‌ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “ ( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است که پیشرفت مادی را سبب شده است .
امروزه متوجه شده‌اند که “ عامل تغییر “ از ابتدا وجود داشته و در آینده نیز نقش آن را کارآفرینان ایفاء خواهند نمود .
کارآفرِین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار ( کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت یا سازمان) توأم با منابع و مخاطره و با انگیز مالی و اجتماعی محصول یا خدمت جدید به بازار ارائه می‌نماید. محمود احمد پور-1999 Mahmood Ahmadpour تعاریف کارآفرین اولین فردی بود که این واژه را در علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف کرد: کارآفرین فردی است که ابزار تولید را به منظور ترکیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازار خریداری می‌کند.
کارآفرین درهنگام خرید از قیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد.
وی عمده فروشان را بعنوان اصلی ترین گروه کارآفرینان محسوب می نمود . ریچارد کانتیلون-1730Richard Cantillon تعاریف کارآفرین کارآفرین فردی است که مسئولیت تولید و توزیع فعالیت اقتصادی خود را بر عهده می‌گیرد .
کارآفرینی یعنی ارتقاء بازده منابع از سطحی به سطحی بالاتر .
جان باتیست سی-1830 Jean Baptiste Say تعاریف کارآفرین مک کله لند-1963 Mc Clelland کارآفرینان نیاز به توفیق ( NACH) بالایی دارند و این نیاز سبب می شود تا آنها موقعیت‌های کارآفرینانه را انتخاب کنند. افرادی که نیاز به توفیق ( NACH) بسیار زیادی دارند؛ دارای ویژگی‌های ذیل می‌باشند: 1- مسئولیت شخصی برای تصمیم‌گیری را ترجیح می‌دهند . 2- بعنوان تابعی از مهارت‌ها ؛ ریسک‌پذیری متوسطی دارند . 3- به نتایج تصمیمات خود علاقمند بوده و به بازخورد فعالیت‌های خود حساس می‌باشند .
تعاریف کارآفرین کارآفرینان کسانی هستند که در شرایط عدم قطعیت ( uncertainty ) به اتخاذ تصمیم می‌پردازند و پیامدهای کامل آن تصمیمات را نیز شخصاً می‌پذیرند . فرانک نایت-1921 Frank Knight تعاریف کارآفرین طبق نظر وی کارآفرین نیروی محرکه و موتور توسعه اقتصادی می باشد.
وی مشخصه کارآفرین را نوآوری می د

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی 106 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.