کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پاورپوینت کوجه فرنگی 47 اسلاید

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت کوجه فرنگی 47 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

موضوع : گوجه فرنگی گوجه‌فرنگی گوجه‌فرنگی گیاهی است با نام علمی "LYCOPERSISCOM ESCULENTUM" از خانواده سیب زمینی "SOLANACEAE" که به نام عمومی "‌TOMATO" در جهان مشهور است‌.
میوه این گیاه که قسمت اصلی آن است به صورت خام یا پخته در سالاد، انواع سس‌ها، سوپ و انواع مواد غذایی به طور وسیع در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.
اکثرا گوجه‌فرنگی را در زمانی که به رنگ قرمز است استفاده می‌کنند و کمتر از میوه سبز آن استفاده می‌شود‌.
کلیات گیاه شناسی گوجه فرنگی از هزاران سال پیش وجود داشته است ولی البته باندازه یک گیلاس بوده است و کم کم در اثر پرورش درشت تر شده است .
وطن اصلی این گیاه آمریکای جنوبی است .
درقرن شانزدهم در کشور پرو به مقدر زیاد کشت می شده است .
در قرن هفدهم گوجه فرنگی به انگلستان و هلند راه یافت و چون بسیار گران بود فقط مردم ثروتمند می توانستند از آن استفاده کنند و بنام سیب عشق معروف شد . گوجه فرنگی در حال حاضر در تمام مناطق دنیا کشت می شود و تقریبا در تمام فصول سال وجود دارد گوجه فرنگی انواع مختلف درد و در حدود شانزده نوع آن در بازار بفروش می رسد .
یک نوع آن گوجه فرنگی سفید است که دارای اسید نمی باشد گوجه فرنگی را باید هنگامیکه کاملا رسیده استداز بوته چیده و مصرف کرد زیرا گوجه فرنگی نارس و سبز است و برای بدن مخصوصا کلیه ها مضر است البته در کشورهای صنعتی گوجه فرنگی را کال می چینند تا هنگامیکه به مقصد می رسد و یا در انبار می رسد و قرمز می شود .
اگر گوجه فرنگی کاملا قرمز باشد ولی هنگامیکه آنرا باز می کنند تخم آن سبز باشد نشانه این است که گوجه فرنگی را کال چیده اند و بعدا رسیده است .
گوجه فرنگی گیاهی است یکساله دارای شاخه های زیاد که ارتفاع آن تا حدود یک متر می رسد گلهای آن زرد رنگ است که از کنار شاخه ها و یا ساقه آن بیرون می آید .
مویه آن گرد و یا تخم مرغی و برنگ زرد و یا قرمز دیده می شود . ارقام مهم گوجه فرنگی 1-رقم اوربانا :رقمی است پیش رس وپرمحصول ”میوه ان متوسط ”گوشتی وسفت“برای کشت در مناطق گرم ومعتدل گرم مناسب است.
2-رقم ردکلود:رقمی است نیمه پابلند“پرمحصول ” میوه ان درشت“چین دار“گوشتی“سفت وقرمز“قابل حمل به نقاط دور ومخصوص نواحی گرم است.
3-رقم ردتاپ:میوه کم اب“گوشتی“خوشه ای ” میوه هاتقریباهمزمان می رسند و دوره میوه دهی طولانی است 4-رقم روت جرز: رقمی است پابلند“پررشد“پر محصول“میوه درشت“کروی وپوست کلفت وقابل حمل به نقاط دوراست.
5-رقم وسترن رد:رقمی مناسب اب هوای مناطق معتدل ومعتدل سرداست وبه دلیل ترشی مزه و درشتی میوه ”برای رب گیری مناسب است“نسبتا دیررس ودرعین حال نسبت به سرمای پاییزمقاوم است.
علاوه برارقام خارجی ارقامی دیگردر داخل کشور به نامهای: کبابی“البالویی ریز(زینتی)“قلب گاوی“ نیز درمناطق مختلف کاشته می شوند.
بسته بندی گوجه فرنگی خشک کردن گوجه فرنگی درافتاب گوجه فرنگی پوست کنده سالادگوجه فرنگی ترشی گوجه فرنگی مهمترین ت

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت کوجه فرنگی 47 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.