کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پایان نامه سازمان های یادگیرنده

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پایان نامه سازمان های یادگیرنده دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه سازمان های یادگیرنده


دانلود پایان نامه سازمان های یادگیرنده

تعریف سازمان عبارت است از کوشش جمعی و عمدی عده ای از افراد بر اساس روابط منظم و منطقی برای رسیدن به هدف مشترکی که هر یک از افراد به تنهایی از رسیدن به آن عاجزند با یکدیگر همکاری و مساعدت می نمایند.

سازمانهای یادگیرنده سازمانهایی هستند که در آنها افراد به طور مستمر تواناییهای خود را افزون می سازند تا به نتایجی که مدنظر است دست یابند، جایی که الگوهای جدید تفکر رشد می یابند، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد چگونگی آموختن را به اتفاق هم می آموزند.

سازمانهای یادگیرنده را به تعبیری دیگر می توان سازمانهای دانش آفرین نامید، سازمانهایی که در آنها خلق دانش و آگاهیهای جدید، ابداعات و ابتکارات یک کار تخصصی و اختصاصی نیست، بلکه نوعی رفتار همگانی و روشی است که همه اعضای سازمان بدان عمل می کنند. به عبارت دیگر سازمان دانش آفرین سازمانی است که هر فردی در آن انسانی خلاق و دانش آفرین است. در این سازمان تفکر، بحثهای جمعی، و کشف نظریات و افکار نو تشویق می شوند و نوآوران پرورش می یابند.

سازمانهایی با چنین ویژگیها و خصوصیات سازمانهایی آرمانی و خواستنی هستند، اما چگونه می توان به چنین سازمانهایی دست یافت و چطور می توان چنین سازمانهایی را طراحی و ایجاد نمود؟ چه برنامه ها و سیاستهایی باید اعمال شوند تا سازمانها به این وضعیت مطلوب انتقال یابند؟

آنچه در مورد این سازمانها ارائه شده بیشتر جنبه فلسفی و نگرشهای کلی داشته و کمتر به جنبه های عملی و کاربردی اشاره گردیده است. در مورد تعریف این گونه سازمانها بطور عملی و کاربردی تعریفی وجود ندارد، از نظر مدیریت رهنمود های روشن و صریحی بیان نشده و از نظر ابزار سنجش و ارزیابی این گونه سازمانها نیز وسیله ای در دست نیست. با توجه به ابهامات ونارساییهایی که موضوع سازمانهای یادگیرنده را احاطه کرده است، در این مقاله کوشش شده تا ضمن تشریح مفاهیم و موازین عملی و کاربردی آنها نیز حتی المقدور تبیین و ارائه گردد.

سازمانهای کامیاب امروز
سازمانهای یادگیرنده و دانش آفرین
سازمانهای یادگیرنده
ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده
مدیریت کیفیت فراگیر
ده فرمان TQM
معیارهای مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
معیارها:
معیار دوم: برنامه ریزی استراتژیک
معیار سوم: تمرکز بر روی مشتری (مشتری مداری):
معیار چهارم: شناسایی و آموزش کارکنان:
معیار پنجم: توانمندسازی (قدرتمندسازی) کارکنان و کار تیمی:
معیار ششم: اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت:
معیار هفتم: بیمه کیفیت
معیار هشتم: پیامدهای بهبود کیفیت و بهره وری:
 
مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در آموزش و پرورش
مفاهیم اصلی مدیریت کیفیت فراگیر (مکف)
مفاهیم قابل کاربرد مکف در آموزش و پرورش
تعریف مدیریت کیفیت فراگیر
وظایف مدیران آموزشی
تحلیل در مورد (P.SDC.RB) در آموزش وپرورش
حالت خلاقیت و جریان سینکتیکس
چکیده
مقدمه:
بیان مسئله
اهداف پژوهش
سوالات ویژه
بحث و نتیجه گیری
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات
پرسش های اساسی پژوهش:
نتایج پژوهش:
بحث و نتیجه گیری:
پیشنهادهایی برای مدیران و مسئولان آموزشی:
(نقش کلیدی دانش و معرفت در مدیریت آموزشی)
نقش مدیر در نوآوری های آموزشی
بررسی ویژگی های استفاده از سیستم های آموزشی به کمک رایانه در آموزش فناوری
مقدمه ای بر علم و فناوری
نگاهی به سیستم های آموزش به کمک رایانه
قابلیت اتکا و درجه صحت ضبط ویدیویی
بحث مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت کل (TQM)
تطابق با ویژگی ها (CTS)
SAQA، NQF و کیفیت
توضیح معیارهای مرکزی
معیار 2: سیستم های مدیریت کیفیت
 
فصل نهم
چه ارتباطی بین مدیریت آموزشی و الگوی کاوشگری در تدریس وجود دارد؟
دو دیدگاه متفاوت در مورد فرایند تولید و آموزش علوم
بخش اول
روشهای گردآوری اطلاعات:
از چه طریق اطلاعاتتان را تجزیه و تحلیل می کنید؟
ضرورت تحقیق و پژوهش
نتیجه گیری و پیشنهاد برای مدیران آموزش و پرورش
مقدمه
تعریف مدیریت آموزشی
مشهورترین تعاریف مدیریت
تعاریف مربوط به مدیریت آموزشی
تعریف مدیریت آموزشی
ویژگی یک مدیر موفق:
تحقیق بنیادی:
تحقیق کاربردی
منابع و مراجع برای انتخاب موضوع تحقیق
سازماندهی زمان کار
سازماندهی زمان از طریق مشارکتی
سازماندهی زمان از طریق اشتغال مشارکتی
سازماندهی زمان از طریق کار دوره ای
سازماندهی زمان کار بر حسب ساعت کاری انعطاف پذیر
سازماندهی زمان کار بر حسب هفته

شامل 224 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.