کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقاله تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری

اختصاصی از کوشا فایل مقاله تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

مقاله تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری


مقاله تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری

 

 

The effectsofservicebranddimensionsonbrandloyalty

تاثیر ابعاد نام تجاری خدمات در وفاداری به نام تجاری

چکیده

مقاله حاضر از یک نسخه اصلاح شده مدل حکم خدمات تجاری (SBV) استفاده می کند. هدف این مقاله گنجاندن وفاداری به نام تجاری خدمات به عنوان یک معیار وابسته نهایی در خروجی ارزیابی مشتریان از ابعاد نام های تجاری مختلف و ارتباطات، و همچنین بررسی امکان تعمیم مدل اصلاح شده ی SBV به دو بخش متفاوت خدمات و تنظیمات فرهنگی می باشد. دو مطالعه با استفاده از نظرسنجی بر خط در دانمارک و نروژ در دو صنعت خدماتی مختلف ( به ترتیب در شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام گرفت. یافته های قبلی نشان داد که شواهد نام تجاری میزان رضایت مشتریان، رضایت و وفاداری مشتریان به خدمات نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، برخلاف یافته های قبلی، عناصر ارتباطات کنترل شده ( به عنوان مثال ترویج و تبلیغات) تاثیری روی میزان رضایت مشتری در مارک های خدماتی ندارد. با این حال، همان عناصر ارتباطی به طور مستقیم و معنی داری ادراک مشتریان از ابعاد نام های تجاری مختلف و نگرش کلی آنها نسبت به نام تجاری را شکل می دهند.

کلمات کلیدی: نام تجاری خدمات، نگرش نام تجاری، میزان رضایت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری

 

 

دانلود مقاله انگلیسی رایگان

سال انتشار : 2013

تعداد صفحات انگلیسی : 9

تعداد صفحات ترجمه شده : 20 word

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.