تحول دردرس انشاء ونگارش دوره ی راهنمایی تحصیلی
چگونه توانستم بی علاقگی وبی انگیزگی به درس انشا را در دانش آموزان مدرسه کوثر برطرف کنم؟
با فرمت ورد قابل ویرایش
فهرست مطالب
تحول دردرس انشاء ونگارش دوره ی راهنمایی تحصیلی
چکیده ........... ...2
مقدمه : توصیف وضعیت موجود ........... ...3
شواهد 1 5
تجزیه و تحلیل اطلاعات 6
خلاصه یافته های اولیه 7
راههای پیشنهادی 11
چگونگی اجرای راه جدید 12
شواهد 2 13
تجدیدنظر درروشهای انجام گرفته واعتبار بخشی به آن 14
نتایج 15
نتیجه گیری 16
فهرست منابع 17
چگونه توانستم بی علاقگی و بی انگیزگی به درس انشا را در دانش آموزان مدرسه کوثر برطرف کنم؟
چکیده ........... ...19
مقدمه 21
توصیف وضعیت موجود 22
شواهد1 25
تجزیه و تحلیل داده ها 26
راهکارهای اجرایی 27
شواهد 2 29
پیشنهادات 31
نتیجه گیری 32
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار 32
یافته های تحقیق 33
منابع 34
تحول دردرس انشاء ونگارش دوره ی راهنمایی تحصیلی
«چکیده»
ضعف وکم کاری که دانش آموزان درساعت انشا ونگارش ازخود نشان می دادند مرابرآنداشت که این مسئله رابه صورت موشکافانه ای ،مورد کنکاش و وبررسی قرار دهم واین کلاس ها رااز یک نواختی خارج سازم.
همین امر باعث شده دست به تحقیق وتنحص دامنه داری بزنم به همین خاطر برای شروع به صاحبان اصلی این درس که همان فراگیران می باشند ؛رجوع نمودم که با جوابهای خود کلید خیلی ازسوالهای من شدند،سعی کردم که ازنظرات دیگر همکارانم نیز بهره بگیرم.که بامساعدت مدیرآموزشگاه مقدور شد.
همچنین طرح خودرا درانجمن اولیا ومربیان آموزشگاه ودرگروههای آموزشی منطقه نیز مطرح نمودم.که درآن جا چندتن ازهمکاران همراه وهم گام من شدند وقبول نمودند که مرایاریدهند تاشیوه های مختلف تدریس انشا رابه اجرا درآوردیم.
نتایج حاصله بسیار مطلوب وحتی دربرخی موارد فراتر ازانتظار من بود وبعداز اجرا تاثیر شگرفی درکلاس های انشا به جا گذاشت.