محیط خانواده وتاثیر آن بر اختلال اضطراب ویادگیری در دانش آموزان
پژوهشها ی اخیر نشان داده اند که کودکان خانواده ها ی دارای اختلالها ی
روانی و فقیر از عملکرد رشدی و شناختی ضعیف تری نسبت به کودکان عادی برخوردارند
مدل روانی – زیستی - اجتماعی در محیط مدرسه بیان می کند که رفتارهای کودکان هم شالوده ها ی روانی، هم زیستی و هم اجتماعی دارد. در این تحقیق شالوده روانی، افسردگی مادران حین تولد و رشد شناختی حرکتی آنان متغیرهای زیستی، است و متغیر اجتماعی هم وضعیت اقتصادی- اجتماعی است. مسائل خلقی و روانی والدین، از جمله مشکلات شخصیتی و افسردگی پس از زایمان مادر درست در زمانها یی که کودک تشنه ی امنیت و تعلق است تا زمینه یادگیری و شناخت او به طور
مطلوب شکل گیرد، مانع بزرگی جهت پختگی کودک می شود. زیرا ممکن است.....
لطفا در صورت علاقه در پایین صفحه قسمت پرداخت ودانلود قرمز رنگ ادامه ی فایل را دانلود نمایید.
شامل 12صفحه تحقیق کامل در قالب word قابل ویرایش وپرینت با ذکر منابع