کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

آموزش کامل گامبی وزیر واریانت تعویضی The Queen’s Gambit Declined Exchange Variation

اختصاصی از کوشا فایل آموزش کامل گامبی وزیر واریانت تعویضی The Queen’s Gambit Declined Exchange Variation دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

آموزش کامل گامبی وزیر واریانت تعویضی The Queen’s Gambit Declined Exchange Variation


آموزش کامل گامبی وزیر واریانت تعویضی The Queen’s Gambit Declined Exchange Variation

فیلم آموزشی شطرنج

آموزش کامل گامبی وزیر واریانت تعویضی

توسط استاد بزرگ نایجل دیویس

The Queen’s Gambit Declined Exchange Variation

 Nigel Davies
 
شامل 25 ویدئویی آموزشی
سطح: برای بازیکنان مسابقات شطرنج
 

گامبی وزیر واریانت تعوبضی تبادل تنوع یکی از مهم ترین سیستم های باز،  توسط بسیاری از بازیکنان بزرگ در تاریخ و از هر دو طرف شروع بازی . متخصصان برجسته در این روش  شامل گری کاسپاروف، میخائیل Botvinnik و ساموئل Reshevsky در حالی که در سمت سیاه بازیکنانی مانند آناتولی کارپوف، بوریس Spassky و پل Keres دفاع و پشتیبانی. این واقعا شروع بازی فهرمانان برجسته شطرنج است.

اولیه تنش مرکزی، ساختار پیاده نامتقارن منجر به انواع طرح ها و ایده برای هر دو طرف. یکی از مهمترین استراتژی های سنتی برای سفید حمله اقلیت که تلاش برای گسترش نفوذ سفید . همچنین برنامه های واضح تر در دسترس مانند پیش از اکثریت پیاده مرکزی سفید و یا حتی castling طولانی و رفتن برای یک طوفان پیاده در جناح شاه وجود دارد. در این دی وی دی نایجل دیویس توضیح می دهد که این استراتژی در جزئیات را از طریق یک سری از بازی های آموزنده. که با  درک آسان بیننده همراه خواهد بود. دیویس همچنین نشان می دهد که چگونه این برنامه می تواند درشروع با ساختار پیاده مشابه مانند دفاع Gruenfeld و کارو-Kann استفاده می شود، ساخت این DVD ارزشمند برای کسانی که می خواهم برای بهبود دانش خود را از استراتژی شطرنج به طور کلی. ویدئو مدت زمان: 4 ساعت است.

این فیلم آموزشی را به راحتی میتوانید با نرم افزار های( chessbase 11,12,13 وfritz) چس بیس یا فریتز و چس بیس ریدر نگاه کنید

نایجل دیویس  استاد بزرگ بین المللی از سال 1993 بوده است و بریتانیا باز Quickplay و U21 قهرمان سابق است. علاوه بر دستاوردهای خود بازی او را یک مربی با تجربه شطرنج با توانایی برای توضیح استراتژی شطرنج به بازیکنان هر سطح است.

آموزش باز کردن فیلمهای آموزشی شطرنج تحت نرم افزار چس بیس و فریتز Chessbase -Fritz


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.