کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کنترل ارتعاشات دینامیکی پل های ریلی قطارهای پرسرعت با استفاده از میراگرهای MR و بکارگیری الگوریتم کنترلی H2/LQG

اختصاصی از کوشا فایل کنترل ارتعاشات دینامیکی پل های ریلی قطارهای پرسرعت با استفاده از میراگرهای MR و بکارگیری الگوریتم کنترلی H2/LQG دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

کنترل ارتعاشات دینامیکی پل های ریلی قطارهای پرسرعت با استفاده از میراگرهای MR و بکارگیری الگوریتم کنترلی H2/LQG


کنترل ارتعاشات دینامیکی پل های ریلی قطارهای پرسرعت با استفاده از میراگرهای MR و بکارگیری الگوریتم کنترلی H2/LQG مقاله با عنوان: کنترل ارتعاشات دینامیکی پل های ریلی قطارهای پرسرعت با استفاده از میراگرهای MR و بکارگیری الگوریتم کنترلی H2/LQG
نویسندگان: آجورلو الهام ، پورزینلی سعید
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: دینامیک سازه
فرمت فایل: PDF و شامل 10 صفحه می باشد.

چکیده:
امروزه کارآمدی حمل و نقل ریلی در هر کشور از معیارهای اصلی توسعه آن شناخته می شود. در این راستا قطارهای پرسرعت جزء فناوری‌های پیشرفته محسوب شده و کشورها از آن به عنوان نماد توسعه یاد می‌کنند. از نقطه نظر سازه‌ای بارهای وارد بر پل‌های راه‌آهن از نظر بارگذاری قطار، سرعت عبوری و حجم ترافیک سالیانه با بارگذاری سایر پل‌ها متفاوت است و رفتار دینامیکی وابسته به زمان و غیرخطی متفاوتی نیز دارد. نوع مدل سازی نیروهای قطار بر اساس عوامل مؤثری چون نسبت اینرسی جرمی پل و قطار، طول دهانه‌های پل، سرعت حرکت قطار و نوع پاسخ های مورد نظر متفاوت خواهد بود. در این پژوهش ارتعاشات یک پل 6 دهانه با طول دهانه های کناری 66 متری و میانی 16 متری و به طول کل 196 متر، تحت 10 بارگذاری HSLM پیشنهاد شده برای قطارهایی با سرعت‌های بیشتر از 250 کیلومتر بر ساعت، با استفاده از نرم افزار sap محاسبه می‌شود. در ادامه به منظور کاهش ارتعاشات پل مذکور از میراگرهای MR استفاده شده است. این نوع میراگرها ابزار کنترلی مناسبی هستند که با انرژی کم می توانند اثرات کاهنده مطلوبی در مقایسه با سایر میراگرها داشته باشند. به علاوه در این پژوهش برای محاسبه یک نیروی کنترلی مناسب از ترکیب دو الگوریتم LQG و H2 استفاده شده و ولتاژ کنترلی مناسب با بکارگیری الگوریتم کنترل بهینه قیچی شده بدست آمده است. در انتها مقایسه ای بین پاسخ‌های ناشی از ارتعاشات در حالت کنترل نشده و کنترل شده ارائه شده است.

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.