کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پایان نامه افسردگی

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پایان نامه افسردگی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه افسردگی


دانلود پایان نامه افسردگی

مقدمه:

افسردگی مسئله شماره یک سلامتی دردنیاست. به قدری پیدا کرده آن را سرماخوردگی اختلالات دماغی نامیدند.با این حال تفاوت ظریفی میان افسردگی وجود دارد.افسردگی کشنده است.با توجه به تحقیقات به عمل آمده در سالهای اخیرآمارخودکشی حتی در میان کودکان و یا بین گذشته ها رشد تکان دهنده ای داشته است که انواع داروهای آرامش بخش و ضد افسردگی که شمارش از میلیارد گذشته. در دهه جاری برای درمان افسردگی تجویز شده (برنز1368).

اکثرما مقداری را در برخی اوقات تجربه کرده ایم. گفته می شود که بعضی از شخصیت های معروف تاریخی از افسردگی رنج می بردند:برای مثال ناپلئون بنا چرچیل و آبراهام لینگین (ایوی ام.بلک برن1378).

هیچ کس نیست که این حالت افسردگی به رغم شدید بود نشان موقتی و زود گذر هستند مانند احساس و غم و اندوه ویا به هنگام از دست دادن یک شخص محبوب در زندگی مثل پدر،مادر،همسر،از این قبیل گرچه جان گاه اند به هر حال پس از یک مدت بر طرف شده و شخص یک حالت طبیعی خود را باز می یابد. اما در مواردی هست که فرد احساس غم و اندوه را نمی تواند در درمان این اختلال کار ساز باشد. ولی درمان های شناختی نیز سهم عمدهای در درمان این اختلال می تواند داشته باشد(آزاد،1377).


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.