کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

طراحی ، تحلیل و ارزیابی زمان بندی تقاطع های چراغدار با استفاده از منطق فازی

اختصاصی از کوشا فایل طراحی ، تحلیل و ارزیابی زمان بندی تقاطع های چراغدار با استفاده از منطق فازی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

طراحی ، تحلیل و ارزیابی زمان بندی تقاطع های چراغدار با استفاده از منطق فازی


پایان نامه ارشد عمران طراحی ، تحلیل و ارزیابی زمان بندی تقاطع های چراغدار با استفاده از منطق فازی

فهرست مطالب
چکیده..............................................................................................................أ
فهرست...........................................................................................................ب
-1 ادبیات تحقیق................................................................................................ 1
-1-1 تعریف مساله.......................................................................................... 2
-2-1 روش تحقیق.......................................................................................... 3
-2 کاربرد سیستمهای فازی در کنترل ترافیک.............................................................. 5
-1-2 بررسی مطالعات پیشین در زمینه استفاده از منطق فازی در کنترل ترافیک................. 7
-1-1-2 مطالعه جکیوز، نیتیماکی و پرسولا ......................................................... 7
-2-1-2 مطالعه سازی مورات و ارگان گدزلی اوغلو................................................ 10
-3-1-2 مطالعه چو و تنگ............................................................................ 14
-4-1-2 مطالعه نیتیماکی و پرسولا................................................................. 17
-3 مبانی نظری منطق فازی................................................................................. 23
-1-3 مفاهیم اولیه منطق فازی.......................................................................... 24
-2-3 نمایش و تعاریف اولیۀ مجموعههای فازی....................................................... 26
-3-3 انواع توابع عضویت فازی........................................................................... 28
-4-3 عملگرهای مجموعههای فازی..................................................................... 32
-5-3 سیستمهای فازی................................................................................... 35
-1-5-3 سیستم فازی ممدانی........................................................................ 36
ج
-4 تقاطعهای چراغدار و شبیهسازی آن.................................................................... 41
-1-4 اهمیت تقاطعهای چراغدار در شبکه معابر...................................................... 42
-2-4 تاریخچه نصب چراغهای راهنمایی در دنیا و ایران ............................................. 43
-3-4 معیارهای ارزیابی تقاطعات چراغدار.............................................................. 45
-4-4 روشهای موجود در کنترل تقاطعات چراغدار.................................................... 46
-5-4 شبیهسازی در ترافیک.............................................................................. 47
-1-5-4 تقسیمبندی مدلهای مختلف شبیهسازی............................................... 48
-2-5-4 ساخت مدلهای شبیهسازی............................................................... 49
-6-4 معرفی نرمافزار شبیهساز مورد استفاده.......................................................... 50
-2-6-4 تحلیل آماری خروجیهای شبیهسازی.................................................... 53
-5 متدلوژی و روش تحقیق................................................................................. 54
-1-5 متدلوژی حل مساله................................................................................ 55
-2-5 الگوریتم فازی پیشنهادی.......................................................................... 58
-1-2-5 معرفی متغیرهای ورودی وخروجی........................................................ 58
-2-2-5 روش ساخت توابع عضویت و پایگاه قوانین............................................... 59
-5 -5 نوشتن برنامه کنترلر خارجی..................................................................... 61
-6-5 توسعه الگوریتم پیشنهادی برای سایر تقاطعات................................................. 65
-6 مطالعه موردی.............................................................................................. 66
-1 -6 برداشت شاخصهای تقاطع مورد مطالعه....................................................... 67
-1-1-6 مشخصات هندسی........................................................................... 68
-2-1-6 مشخصات ترافیکی............................................................................ 69
د
-3-1-6 مشخصات چراغ راهنمایی.................................................................... 70
-4-1-6 محاسبۀ میدانی زمان تأخیر ناشی از وسیلۀ کنترل ترافیک............................. 71
-2-6 اعتباریابی نرمافزار مورد استفاده.................................................................. 73
-3-6 مقایسه الگوریتم فازی پیشنهادی والگوریتم کنترل از پیش زمانبندی شده................ 75
-4-6 بررسی آزمونهای طراحی شده برای ارزیابی الگوریتم فازی ................................... 76
-1-4-6 بررسی اثر انتخاب مقدار حداقل زمان سبز............................................... 76
-2-4-6 مقایسه در حالت توزیع زمانی غیر یکسان................................................ 77
-7 نتیجهگیری و پیشنهادات................................................................................. 81
مراجع............................................................................................................


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.