فهرست مطالب
چکیده
فصل اول
تعریف مسئله و اهمیت نیاز مطالعه
-۱-۱ مقدمه
-۲-۱ تاریخچه حمل ونقل ریلی
-۱-۳ روند انجام پژوهش
-۱-۴ ساختار پایان نامه
فصل دوم
کاوش در متون
-۱-۲ مقدمه
-۲-۲ تراموا
۲-۳- سیستم والی VAL
-۴-۲ راه آهن سریع معمولی
-۵-۲ راه آهن سریع مدرن
-۶-۲ راه آهن سبک شهری و برون شهری ( LTR )
-۱-۶-۲ بررسی انواع سطوح عملکردی و بهره برداری از قطار های سبک
-۲-۶-۲ سطح خدمتی ۱- ساده ترین سیستم عملکردی
-۳-۶-۲ سطح خدمتی ۲-کمی غیرهمسطح وکنترل کامل مسیر بااستفاده ازچراغ راهنمائی
۴-۶-۲ سطح خدمتی ۳-مسیرزیرگذردرمناطق مرکزی شهرواستفاده ازسیستم رایانهای
۵-۶-۲ سطح خدمتی ۴ -عمده مسیر بصورت زیر گذر و مجرا از ترافیک ووسائل نقلیه
-۶-۶-۲ عملکرد راه آهن سبک در شهرهای در حال توسعه
-۷-۲ تک ریلیها
-۱-۷-۲ منوریل ایستاده
-۲-۷-۲ منوریل آویخته
-۳-۷-۲ منوریل هیبرید
-۸-۲ مترو ( MRT )
-۱-۸-۲ انواع واگنهای سیستم MRT
-۲-۸-۲ وسیله نقلیه طرح سیستم MRT
فصل سوم
بررسی روشهای مختلف ارزیابی اقتصادی و زیست محیطی سیسمتهای حمل ونقل
-۱-۳ اهداف و معیارهای ارزیابی سیستم های حمل ونقل ریلی
-۲-۳ روشهای ارزیابی اقتصادی
-۳-۳ روشهای ارزیابی کیفی
-۱-۳-۳ کارائی هزینه
-۲-۳-۳ تکنیک طبقه بندی
-۳-۳-۳ تکینیک امتیاز دهی
-۱-۳-۳-۳ طبقه بندی ترکیبی
-۲-۳-۳-۳ طبقه بندی وزن داده شده
-۳-۳-۳-۳ معیار مقیاس دهی شده
۴-۳-۳-۳ توافق گروهی
فصل چهارم
معرفی ویژگی سفر سازی شهرهای اقماری به مادرشهرموردمطالعه و مقایسه با کالان شهرها
-۱-۴ مقدمه
-۲-۴ مشکلات ترددی کلان شهر اصفهان
-۳-۴ اطلاعات ترافیکی شبکه شهر اصفهان
-۱-۳-۴ تصادفات
-۲-۳-۴ آلودگی هوا
-۳-۳-۴ اتلاف وقت وانرژی
-۴-۴ راهکار ها
-۱-۴-۴ قطار شهر
-۲-۴-۴ معاینه فنی خودرو
-۵-۴ شهرهای اقماری
-۶-۴ ظرفیت شهرهای اقماری مورد مطالعه
-۱-۶-۴ پولاد شهر
-۲-۶-۴ بهارستان
-۷-۴ جمعیت در منطقه
-۱-۷-۴ پولاد شهر
-۲-۷-۴ بهارستان
-۸-۴ وضعیت موجود ترددو رفت وآمد در منطقه شرایط حاضر ترافیک
-۱-۸-۴ پولادشهر
-۱-۱-۸-۴ وضعیت موجود وسائل نقلیه حمل مسافر
-۲-۱-۸-۴ ترکیب تعداد مسافرین
-۲-۸-۴ بهارستان
-۱-۲-۸-۴ ترکیب تعداد مسافرین
-۹-۴ پیش بینی جمعیت شهرهای اقماری مورد مطالعه
-۱-۹-۴ پیش بینی رشد جمعیت بخش های مختلف اقتصادی
-۱۰-۴ پیش بینی میزان تقاضای سفردر محورهای مورد مطالعه
۱۱-۴ تعیین سهم قطار مسافر ی محورهای مورد مطالعه
-۱۲-۴ بررسی هزینه های احداث مترو از کلان شهرها به شهرهای اقماری
-۱-۱۲-۴ حدودعملیات اجرائی
-۲-۱۲-۴ هزینه های احداث مترو – اصفهان – پولادشهر
-۳-۱۲-۴ هزینه های احداث مترو اصفهان – ذوب آهن
-۴-۱۲-۴ بررسی هزینه های احداث مترو از کلان شهر اصفهان به شهر اقماری بهارستان
-۱۳-۴ بررسی هزینه های احداث مترو در درون کلان شهر اصفهان
-۱-۱۳-۴ هزینه های مترو کاوه – پاسداران
-۲-۱۳-۴ برآورد میزان ادوات ناقله مورد نیاز پروژه
فصل پنجم
ارزیابی مسیرهای مورد مطالعه
-۱-۵ مقدمه
-۲-۵ مهمترین مشکلات حمل ونقل ریلی شهری
-۳-۵ اولویت برای سیستم های حمل ونقل عمومی
-۴-۵ مقایسه هزینه های بهره برداری از سیستم های مختلف
-۵-۵ نتیجه گیری
-۶-۵ ارزیابی مسیرهای مورد مطالعه
-۷-۵ شاخص های ارزیابی
-۸-۵ منافع اقتصادی تبدیل سفرهای شهری به ریلی
-۱-۸-۵ صرفه جوئی در زمان سفر
-۲-۸-۵ کاهش در هزینه خرید و بکار گیری گونه های دیگر حمل و نقل
-۳-۸-۵ نتایج تحلیل اقتصادی
-۹-۵ منافع اقتصادی تبدیل سفرها ازکلان شهر به شهر اقماری بصورت ریلی
-۱-۹-۵ نیازهای ملی
-۲-۹-۵ منافع اقتصادی – اجتماعی احداث متروی اصفهان – بهارستان
-۳-۹-۵ برآورد درآمد حاصل از پروژه
-۴-۹-۵ نتایج تحلیل اقتصادی
-۱۰-۵ منافع اقتصادی – اجتماعی احداث متروی اصفهان – پولادشهر
-۱-۱۰-۵ صرفه جوئی در زمان سفر
-۲-۱۰-۵ کاهش در هزینه گونه های دیگر
-۳-۱۰-۵ صرفه جوئی در هزینه های اقتصادی اسکان جمعیت در شهر اصفهان
-۴-۱۰-۵ برآورد درآمد
-۵-۱۰-۵ نتایج تحلیل اقتصادی پروژه
-۱۱-۵ مقایسه نموداری نتایج ارزیابی
فصل ششم
نتیجه گیری و پیشنهادات
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیر فارسی
پیوست ها