کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مدل تابع مطلوبیت انتخاب سیستم حمل و نقل درونشهری با استفاده از مدل احتمالی

اختصاصی از کوشا فایل مدل تابع مطلوبیت انتخاب سیستم حمل و نقل درونشهری با استفاده از مدل احتمالی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

مدل تابع مطلوبیت انتخاب سیستم حمل و نقل درونشهری با استفاده از مدل احتمالی


پایان نامه ارشد عمران مدل تابع مطلوبیت انتخاب سیستم حمل و نقل درونشهری با استفاده از مدل احتمالی

چکیده
فصل اول: کلیات
۱-۱-تعریف مسئله
۱-۱-۱-برنامه ریزی حمل و نقل بلند مدت
۱-۱-۲-اجزای حمل و نقل بلند مدت
۱-۱-۳-روش مطالعات چهار مرحله ای تقاضای سفر
۱-۲-هدف تحقیق
۱-۳-مقدمه ای بر موضوع تحقیق
۱-۴-ضرورت تحقیق
۱-۴-۱-تعیین تابع مطلوبیت انتخاب وسیله سفر درون شهری
۱-۵-فرضیات تحقیق
۱-۶-روند کلی انجام مطالعه

فصل دوم: مروری بر مطالعات گذشته
مقدمه فصل دوم
۲-۱-روند مطالعات انجام شده پیرامون مدل های انتخاب وسیله
۲-۲-بررسی مطالعات گذشته در تعیین مدل های انتخاب وسیله
۲-۲-۱-مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته پیرامون مدل های انتخاب وسیله
۲-۲-۲-مطالعات اجرایی در زمینه انتخاب وسیله در سطح جهان
۲-۲-۳-مطالعات اجرایی در زمینه انتخاب وسیله در ایران
۲-۳-جمع بندی نتایج مطالعات پیشین

فصل سوم: تحلیل مدل های انتخاب وسیله و تعیین مدل بهینه
مقدمه فصل سوم
۳-۱-مدل تولید سفر
۳-۱-۱-هدف های سفر
۳-۱-۲-تحلیل تولید سفر
۳-۲-مدل توزیع سفر
۳-۳-مدل انتخاب وسیله سفر
۳-۳-۱-متغیرهای تأثیرگذار بر انتخاب وسیله سفر
۳-۳-۲-انواع کلی انتخاب های چندگانه
۳-۳-۳-مثال هایی از مدل های تفکیک سفر
۳-۴-مدل های تخصیص سفر
۳-۵-انواع مدل های انتخاب گسسته
۳-۵-۱-مدل های انتخاب گسسته
۳-۵-۲-فرایند تصمیم گیری در انتخاب وسیله سفر
۳-۵-۳-مدل های انتخاب و نظریه مطلوبیت
۳-۵-۴-ساختار مدل های غیر رتبه ای
۳-۵-۵-پرداخت مدل های لوجیت (پروبیت)
۳-۵-۶-ساختار مدل های رتبه ای
۳-۵-۷-پرداخت مدل های رتبه ای
۳-۵-۸-ضوابط ارزیاب مدل ها
۳-۵-۸-۱-معیار خوبی برازش
۳-۵-۸-۲-ضریب تعیین تحلیل روندگرای خطی
۳-۵-۸-۳-آزمون F
۳-۵-۸-۴-درصد پیشگویی صحیح
۳-۶-بررسی مدل های انتخاب سیستم حمل و نقل شهری و انتخاب مدل بهینه
۳-۶-۱-مدل لاجیت
۳-۶-۱-۱-مدل لاجیت چند جمله ای
۳-۶-۱-۲-مدل لاجیت مرتبه ای
۳-۶-۱-۳-کاربرد مدل لاجیت مرتبه ای
۳-۶-۱-۴-محدودیت های مدل لاجیت مرتبه ای
۳-۶-۱-۵-تعیین همزمان مدل لاجیت مرتبه ای
۳-۶-۲-الگوها و مدل های دیگر انتخاب
۳-۶-۲-۱-مدل پروبیت چند جمله ای
۳-۶-۲-۲-مدل پروبیت دودویی
۳-۶-۲-۳-مدل هایی داده پانلی
۳-۶-۲-۴-مدل مؤلفه‌های خطا یا لاجیت مرکب
۳-۶-۳-عادت و تکرار
۳-۷-مقایسه مدل های موجود انتخاب وسیله و تعیین مدل بهینه
۳-۷-۱-مقایسه مدل های انتخاب وسیله

فصل چهارم: ساخت و پردازش مدل تحقیق
مقدمه فصل چهارم
۴-۱-مفاهیم کلی مدلسازی
۴-۱-۱-اصول ساخت مدل های انتخاب گسسته
۴-۲-اطلاعات مورد نیاز برای ساخت مدل
۴-۲-۱-اطلاعات موجود در زمینه انتخاب وسیله نقلیه
۴-۲-۲-پایگاه اطلاعاتی مدل های انتخاب وسیله نقلیه
۴-۳-مدل مورد استفاده در این مطالعه
۴-۳-۱-ساختار مدل لاجیت در این مطالعه
۴-۴-ارزیابی و اعتبار سنجی مدل لاجیت
۴-۴-۱-آزمون X2
۴-۴-۲-آزمون t

فصل پنجم: مطالعه موردی (تعیین تابع مطلوبیت و مدل انتخاب وسیله شهر رشت)
مقدمه فصل پنجم
۵-۱-شناخت وضع موجود
۵-۱-۱-منطقه بندی
۵-۱-۲-جمعیت
۵-۱-۳-مالکیت وسیله
۵-۱-۴-وضعیت اشتغال
۵-۱-۵-سفرها
۵-۲-دسته بندی داده ها
۵-۳-بررسی مدل ساخته شده در محدوده مورد مطالعه
۵-۳-۱-فرضیات اصلی تحقیق
۵-۴-انجام مدلسازی
۵-۴-۱-نتایج مدل لوجیت خانه ابتدای کاری
۵-۴-۲-اعتبارسنجی تابع مطلوبیت سفرهای کاری خانه مبنا (کالیبراسیون)
۵-۴-۳-نتایج مدل لوجیت خانه ابتدای غیرکاری
۵-۴-۴-اعتبارسنجی و ارزیابی مدل خانه ابتدای غیرکاری
۵-۴-۵-نتایج مدل لوجیت هیچ سر خانه
۵-۵-مقایسه برآورد مدل و مشاهده واقعیت
۵-۶-آنالیز حساسیت متغیرهای موجود در مدل ساخته شده
۶-۵-۱-مقایسه نتایج حاصل شده از آنالیز حساسیت

فصل ششم: جمع بندی و نتیجه گیری
۶-۱-تحلیل نتایج مدل های ساخته شده
۶-۲-بررسی ویژگی های مدل ارائه شده
۶-۲-۱-خطاهای موجود در مدل ارائه شده
۶-۲-۲-مزایا و معایب مدل ترتئه شده
۶-۳-نوآوری مدل ارائه شده
۶-۴-دستاوردهای تحقیق
۶-۵-پیشنهادات
منابع فارسی
منابع خارجی


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.