خلاصه اجرایی (مدیریتی):
در این طرح، سعی شده که برای یک واحد تولیدی رب گوجه فرنگی ارزیابی سرمایه، بازار کار و اشتغالزائی بررسی گردد.
در بخش ارزیابی سرمایه گذاری طرح، سعی شده از حداقل امکانات لازم جهت تولید استعلام نرخ و نوع صورت گرفته و سپس هزینه شود.
در بخش بازار کار، تمام عوامل مؤثر بر تولید مطلوب و عرضه و فروش محصول بررسی شود تا سهم بیشتری از بازار در اختیار گرفته شود.
اشتغالزائی طرح نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم بررسی شده و سعی شده با عدم اتلاف سرمایه
بیان آرمان های کسب و کار:
هدف ابتدایی از این طرح، پیدا کردن روش های توجیه پذیر در مورد تولید با کیفیت ربّ گوجه فرنگی است به طوری که این محصول بتواند ضمن عرضه در سطح وسیع بازار به خوبی از لحاظ کیفیت پاسخگوی پسند مشتری باشد.
توصیف بازار (شامل بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه محصول و...)
بازار خرد و بازار کل بازار جزء: خرده فروش در نمایندگی بازارخرها: بخشی از عمده فروش ها
بازار هدف: فروشگاه های بزرگ سطح کشور و عمده فروش ها
منازل، آشپزخانه ها و سربازخانه ها و مراکز پذیرائی به عنوان جایگاه محصول در سبد غذایی خانواده ها می باشد و این جایگاه به دلیل مصرف زیاد از وضع خوبی برخوردار است.