پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی ارزیابی مشتری مداری براساس مدل سروکوئال در شهرداری های استان مازندران ( مطالعه موردی شهرداری های نوشهر و چالوس) به صورت کامل و با فرمت پی دی اف.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چکیده:
در راستای توجه و اهمیت دادن به موضوع مشتری مداری، هدف از اجرای تحقیق حاضر ارزیابی میزان مشتری مداری شهرداری های استان مازندران بوده است. ارزیابی میزان مشتری مداری با استفاده از مدل مفهومی معروف سروکوئال که یک مدل پنج بعدی ارزیابی کیفیت خدمات ( شاخصهای رضایت مشتری) شامل : پاسخگویی قابلیت اعتماد ، همدلی با مشتری . ملموس بودن خدمات و تضمین خدمات است پرداخته شد.
براین اساس ضمن مرور جامع بر ادبیات موضوعی مربوط در قالب روش تحقیق کتابخانه ای و میدانی ، به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات از ابزارهای اسناد و مدارک و بخصوص پرسشنامه استفاده شد...