پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بیمه با عنوان عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان شرکت بیمه ایران به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
یکی از راهکارهای اساسی که یک موسسه خدماتی می تواند با توسل به آن خود را از سایر رقبا متمایز کند ارایه دائمی کیفیت خدمات برتر به مشتریان می باشد و بسیاری از سازمانها و شرکتها به این نکته مهم پی برده اند که ارایه خدماتی دارای کیفیت، می تواند مزیت رقابتی نیرومندی برای آنان به ارمغان آورد مزیتی که بر انجام سود بالاتر می انجامد و برای رسیدن به این امر مهم کافی است و به انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده پاسخی مناسب داده شود و یا اینکه از آن پیشی گرفته شود. با توجه به اهمیت بررسی این موضوع در سازمان ها، هدف کلی این پژوهش "عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان شرکت بیمه ایران" است. در تحقیق حاضر اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمعآوری گردیده است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان شرکت بیمه ایران در شهر مقدس مشهد می باشد که نمونه آن با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شده است. پایایی کل پرسشنامه نیز از طریق ضریب آلفای کرونباخ 0.90 تعیین گردید. در تحقیق حاضر با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس به بررسی فرضیههای پژوهش پرداخته شده است. نتایج نشان میدهد رفتار مدیریت، فرهنگ سازمانی، امکانات رفاهی، تحصیلات، سابقه کاری بر رفتار اخلاقی کارکنان شرکت بیمه ایران در شهر مقدس مشهد موثر است.