کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر


پایان نامه شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

یکی از روش هایی که امروزه محققان علوم رفتاری برای تغییر رفتار از آن استفاده می کنند، بازاریابی اجتماعی می باشد. در تعریفی ساده، بازاریابی اجتماعی عبارت است از استفاده اصول بازاریابی تجاری به قصد تأثیرگذاری بر رفتار مخاطب، به طوری که موجبات تغییرات مثبت و پایدار در کل جامعه را فراهم آورد. هدف اغلب برنامه های بازاریابی اجتماعی حل مشکلی اجتماعی می باشد. هدف از پژوهش حاضر، شناسایی عناصر تأثیر گذار آمیخته بازاریابی اجتماعی در جذب معلولین جسمی و حسی به استفاده از تئاتر می باشد. روش تحقیق از نوع هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی_ پیمایشی است. جامعه آماری در این پژوهش تعداد 107 نفر از معلولین جسمی و حسی در استان خراسان رضوی بوده اند که روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی ساده بوده است. به منظور جمع آوری اطلاعات از روش پرسشنامه که پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه گردیده، استفاده شده است. یافته ها حاکی از آن است که چهار عنصر گروه های های عمومی، قیمت، محصول (خود تئاتر) و سیاست گذاری در جذب معلولین به استفاده از تئاتر دارای تأثیر بوده اند و چهار عنصر دیگر، یعنی کانال توزیع، منابع مالی، تبلیغات و مشارکت، در این امر بی تأثیر بوده اند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.