کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی


پایان نامه نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف + پرسشنامه
چکیده:
نقش الگوهای ارتباطی والدین با کودکان بر تبلیغات تلویزیونی

این بررسی چگونگی ارتباط والدین با بچه هایشان پیرامون مصرف و تبلیغات را در کشور ایران مورد مطالعه قرار می دهد. در این پژوهش 411 نفر از والدین کودکان بین سنین 6 تا 10 سال کلان شهرهای ایران در بهار 1386 تحت بررسی قرار گرفت. والدین ایرانی با استفاده از نوع شناسی مور و موسکین در الگوهای ارتباط خانوادگی به چهار دسته والدین آسانگیر، محتاط، کثرت گرا و سازگار تقسیم شده اند.
هدف این تحقیق آن است تا از طریق شناخت فرهنگ و الگوی ارتباطات خانوادگی خصوصاً "والدین و فرزندان" در جامعه ایران و تأثیر متغیرهای جمعیتی و ویژگیهای اجتماعی والدین ایرانی بر نحوه تعامل آنها با کودکان خود در زمینه استفاده از رسانه ها خصوصاً تلویزیون و در نهایت جهت گیری برای مصرف کالا و خدمات، بسترهای لازم را برای یک بازاریابی آگاهانه و روش مند، بهینه و ناظر به هدف، در سطوح سیاست های خرد و کلان جامعه ایرانی، منطبق بر ویژگیهای خاص این جامعه فراهم کند.
نتایج حاصله حاکی از این امر هستند که والدین ایرانی از حیث ارتباطات مفهومی و اجتماعی بالا و عمدتاً از نوع سازگار هستند. الگوهای ارتباط خانوادگی در بین والدین گروه های جمعیتی مختلف و همچنین از لحاظ روابط دو نفره مختلف متفاوت هستند. والدین کثرت گرا و سازگار نسبت به والدین آسانگیر و محتاط بیشتر با کودکانشان تلویزیون تماشا می کنند. والدین کثرت گرا و سازگار نسبت به والدین آسانگیر و محتاط در مورد تبلیغات تلویزیونی خیلی بیشتر بحث می کنند .
با توجه به نتایج بدست آمده، بازاریابانی که بچه ها را هدف قرار داده اند می بایست پیام خود را با در نظر گرفتن محدودیتها و مقرراتهای حاکم و متناسب با فرهنگ غالب بر جامعه و اصول اخلاقی مبنی بر بی ضرر بودن کالای مورد تبلیغ و شرایط سنی کودکان مستقیماً برای آنها ارائه دهند.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.