اختصاصی از کوشا فایل
پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه برند در صنعت محصولات شوینده دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه برند در صنعت محصولات شوینده به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
این پژوهش جهت بررسی تاثیر کیفیت برند، تداعی برند، وفاداری مشتریان و همچنین آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در میان مصرف کنندگان محصولات شوینده پاکسان ، شکل گرفته است. بدون شک، آگاهی از تاثیر کیفیت برند، تداعی برند، وفاداری مشتریان و همچنین آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در میان مصرف کنندگان می¬تواند نقش با اهمیتی در طراحی مناسب و دقیق برند های محصولات و اتخاذ استراتژی های مناسب در این راستا برای مشتریان و در نتیجه تاثیر و بازدهی بالاتر استراتژی های بازاریابی و فروش داشته باشد. برای دستیابی به این هدف، در فصل دوم، مروری بر تحقیقات انجام گرفته در طول سال های 1996 تا 2013 در قالب ادبیات موضوع ارائه گردیده است. سپس فرضیات تحقیق که شامل فرضیات اصلی و فرضیات فرعی است در فصل چهارم بیان شد. برای بررسی فرضیات مورد نظر از پرسشنامه¬ای شامل 32 سوال اختصاصی که از چهار قسمت گویه¬های مورد نظر برای آگاهی از برند، کیفیت برند، وفاداری مشتریان و نداخی برند تشکیل شده است، استفاده گردیده است. جهت بررسی روایی پرسشنامه مورد استفاده از روایی محتوایی و صوری و روایی عاملی تاییدی استفاده گردیده است، همچنین پایایی یا قابلیت اعتماد پرسشنامه با توزیع 10 درصد تعداد کل پرسشنامه¬ها و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید. برای جمع آوری داده¬ها از روش نمونه گیری تصادفی ساده و برای تحلیل داده¬ها از نرم افزار اس.پی.اس.اس استفاده شد. در نتیجه بررسی¬ها و تحلیل¬های انجام شده این نتایج حاصل گردید که کیفیت برند، تداعی برند، آگاهی از برند و وفاداری مشتریان بر ارزش درک شده ویژه برند تاثیر معنادار و بسزایی دارد.
دانلود با لینک مستقیم