پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان موسسه مالی و اعتباری قوامین در مشهد مقدس به صورت کامل و با فرمت پی دی اف
چکیده:
اعتماد در هر دوره ای از تاریخ کسب و کار یکی از مفاهیم زیربنایی ربای انجام معاملات و مبادلات بوده است. امروزه با قوت گرفتن مفاهیمی چمن ارتباطات بلند مدت با شرکای تجاری ، مشتریان و رقبا ، جامعه اطلاعاتیی . اقتصاد مبتنی بر خدمات این مفهوم از اهمیت بیشتری بر خوردار شده است. هدف اصلی پژوهش حاضر توسعه دانش موجود پیرامون عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به با بانک ها و موسسات مالی خود میباشد...