کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه تاثیر عوامل محیطی بیرونی و درونی بر نحوه تصمیم گیری مصرف کننده مطالعه موردی: کاربران گوشی های هوشمند

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه تاثیر عوامل محیطی بیرونی و درونی بر نحوه تصمیم گیری مصرف کننده مطالعه موردی: کاربران گوشی های هوشمند دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه تاثیر عوامل محیطی بیرونی و درونی بر نحوه تصمیم گیری مصرف کننده مطالعه موردی: کاربران گوشی های هوشمند


پایان نامه تاثیر عوامل محیطی بیرونی و درونی بر نحوه تصمیم گیری مصرف کننده  مطالعه موردی: کاربران گوشی های هوشمند

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت باعنوان تاثیر عوامل محیطی بیرونی و درونی بر نحوه تصمیم گیری مصرف کننده مطالعه موردی: کاربران گوشی های هوشمند به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

به دلیل اهمیت بالای عوامل بیرونی و درونی، بر نحوه تصمیم گیری خریداران گوشی هوشمند، بررسی تاثیر این عوامل لازم است. از قوی­ترین عوامل تاثیرگذار بیرونی و درونی بر تصمیم گیری خرید گوشی هوشمند، عوامل(فرهنگ، عوامل جمعیت شناختی، موقعیت اجتماعی، گروه های مرجع، خانواده، فعالیت های بازاریابی، ادراک، یادگیری، حافظه، انگیزه، شخصیت، نگرش ها و باورها) می باشند. لذا پژوهش حاضر، به بررسی تاثیر عوامل بیرونی و درونی بر چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان گوشی هوشمند می پردازد. روش پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می­باشد. جامعه پژوهش حاضر، کاربران گوشی های هوشمند در شهر نیشابور می باشد. و از روش نمونه­گیری تصادفی ساده، برای گرفتن نمونه استفاده شده است. بدین ترتیب،  حجم نمونه 384 نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع­آوری داده­ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از آزمون تی- استیودنت و جهت رتبه­بندی متغیرها، آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه­ها حاکی از آن است که، هر هفت عامل بیرونی و درونی تاثیرگذار بر نحوه تصمیم گیری مصرف کننده موثر اند و متغیر عوامل بازاریابی بالاترین اولویت و متغیر فرهنگ، پایین­ترین اولویت را در بین عوامل بیرونی و درونی سنجیده شده در این پژوهش دارند. همچنین، متغیرهای ادراک و یادگیری و انگیزه و شخصیت، گروه های مرجع و خانواده، نگرش ها و باورها، عوامل جمعیت شناختی و موقعیت اجتماعی به ترتیب، در اولویت های دوم دوم تا ششم قرار دارند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.