پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان تاثیر اعتماد و رضایت از خدمات بانکداری بر وفاداری مشتریان به بانک به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف + پاورپوینت دفاع
چکیده:
وفاداری پاسخی در برابر ارزش هایی است که، افراد از سازمان کسب کرده و موجب انگیزش فرد برای ماندن با سازمان و تبلیغ برای آن می شود. افزایش رقابت، به خصوص در بخش خدمات، توجه بیشتر به حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی و تلاش برای جذب مشتریان جدید را سبب شده است. در این میان، موضوع وفاداری مشتری و تشخیص عوامل تاثیرگذار بر آن از اهمیت دوچندانی برخوردار است. صنعت بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین بانک ها نیز می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان خود به دنبال استراتژی های گوناگون مدیریتی باشند. لذا، این تحقیق با هدف بررسی تاثیر اعتماد و رضایت از خدمات بانکداری بر وفاداری مشتریان بانکی انجام می شود. روش پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی میباشد. جامعه پژوهش حاضر، مشتریان شعب بانک کشاورزی در شهر نیشابور میباشند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 384 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمعآوری دادهها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیهها حاکی از آن است که، هر چهار متغیر اعتماد، رضایت، اعتبار و بهبود کیفیت خدمات، تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان نسبت به بانک کشاورزی دارند.