کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه عوامل مؤثر بر انگیزه ی مصرف¬کنندگان در فرآیند تصمیم گیری خرید الکترونیکی از دیدگاه فایده گرایانه و لذت¬ جویانه ‌

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه عوامل مؤثر بر انگیزه ی مصرف¬کنندگان در فرآیند تصمیم گیری خرید الکترونیکی از دیدگاه فایده گرایانه و لذت¬ جویانه ‌ دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه عوامل مؤثر بر انگیزه ی مصرف¬کنندگان در فرآیند تصمیم گیری خرید الکترونیکی از دیدگاه فایده گرایانه و لذت¬ جویانه ‌


پایان نامه عوامل مؤثر بر انگیزه ی مصرف¬کنندگان در فرآیند تصمیم گیری خرید الکترونیکی  از دیدگاه فایده گرایانه و  لذت¬ جویانه ‌

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان عوامل مؤثر بر انگیزه­ی مصرف­کنندگان در فرآیند تصمیم­گیری خرید الکترونیکیاز دیدگاه فایده­گرایانه و لذت­جویانه ‌ به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

امروزه تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. تجارت الکترونیک عبارت است از؛ مبادلات میان اطراف، اعم از سازمان و افراد که بر مبنای تکنولوژی اطلاعات انجام می­شود. تجارت الکترونیکی موجب ارتقای ارتباطات و گشودگی اقتصادی در سطوح ملی و بین­المللی، تغییر روش کسب و کار و تبدیل بازارهای سنتی به شکل­های جدیدتر آن می­شود. یکی از شیوه­های جدید خرید که مزایای گسترده­ای دارد؛ خرید اینترنتی است. در حال حاضر، حجم زیادی از خرید و فروش در سراسر دنیا به این شیوه انجام می­گیرد. از آنجا که کشور ما نیز حرکت به سمت این نوع خرید را آغاز نموده است، شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی می­تواند به بهبود روش مبادله کمک کند. پژوهش حاضر، انگیزه­های مؤثر بر خرید اینترنتی را معرفی نموده و هدف بررسی انگیزه­های خرید اینترنتی از دو بعد فایده­گرایی و لذت­جویی و تأثیرات متفاوت این انگیزه­های دوگانه در قصد جستجو و قصد خرید می­باشد. قلمرو مکانی پژوهش، کافی­نت­های سطح شهرستان نیشابور و جامعه­ی مورد نظر افرادی هستند که به صورت نامحدود به اینترنت دسترسی دارند و خریداران بالقوه محسوب می­شوند. روش آماری مورد استفاده، استفاده از تحلیل رگرسیونی برای ارائه مدل نهایی تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیرهای وابسته می­باشد. نتایج به دست آمده نشان می­دهد که انگیزه­ی فایده­گرایانه یک عامل تعیین­کننده برای قصد جستجو و قصد خرید اینترنتی می­باشد و انگیزه­ی لذت­جویی تأثیر مستقیمی بر قصد جستجو و تأثیر غیرمستقیمی بر قصد خرید دارد، و همچنین قصد جستجو به صورت مستقیمی قصد خرید اینترنتی را تحت تأثیر قرار می­دهد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.