اختصاصی از کوشا فایل
پایان نامه اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی با عنوان اولویت بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان بر اساس دیدگاه اسپرولزوکندال و رابطه آن با شخصیت برند به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
زمینه: در دنیای رقابتی امروز شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید توجه بالایی به مشتریان و رفع نیازهای آنها (بهتر از رقبا) داشته باشند.
هدف: اهداف کلی این پژوهش به صورت ذیل مطرح می گردد:
- رتبه بندی سبکهای تصمیم گیری مشتریان
- تعیین رابطۀ بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان با شخصیت برند
- تأثیر صمیمیت، هیجان، شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی در شخصیت برند
روش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت جزو پژوهشهای توصیفی پیمایشی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسش نامۀ استاندارد و با درنظرگرفتن روش نمونه گیری تصادفی ساده جمعآوری شده است.
نتیجه : نتایج حاصله نشان می دهد که:
- تأثیر گذارترین عامل مؤثر بر سبکهای تصمیم گیری مشتریان در چرم مشهد ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن ﻣﺪ روز ﺑﻮدنﮐﺎلامیباشد؛
- ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﺎلا در رتبۀ دوم قرار دارد؛
- وﻓﺎداری به برند در رتبه سوم قرار دارد.
- بین حساسیت به کیفیت کالا، نام تجاری و وفاداری برند با شخصیت برند در چرم مشهد رابطه مثبت و ومعنی داری وجود دارد.
- بین ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻮدن و ﻣﺪ روز ﺑﻮدن ﮐﺎلا، لذتگرایی، حساس بودن به قیمت، بی هدف بودن و سردرگمی مشتری با شخصیت برند رابطه منفی و معکوس برقرار است.
- صمیمیت،هیجان،شایستگی، دل فریبی و خشونت و زمختی همگی در شخصیت برند تأثیر دارند.
دانلود با لینک مستقیم