اختصاصی از کوشا فایل
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیکی بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیکی بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
امروزه تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. تجارت الکترونیک موجب ارتقای ارتباطات در سطوح ملی و بین المللی، تغییر روش کسب و کار و تبدیل بازارهای سنتی به شکل¬های جدیدتر آن می¬شود. یکی از شیوه¬های جدید خرید که مزایای گسترده¬ای نیز دارد خرید اینترنتی است. از آنجا که آمیخته بازاریابی بر تمایل مشتریان به خرید موثر می¬باشد، لذا هدف از انجام این پژوهش، بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیکی بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی می¬باشد. روش پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می¬باشد. جامعه پژوهش حاضر، خریداران اینترنتی در دانشگاه¬های شهر مشهد می¬باشند که حداقل یک بار خرید اینترنتی انجام داده¬اند. بدین منظور از بین دانشگاه¬های علمی-کاربردی، آزاد و فردوسی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد بطور خوشه¬ای انتخاب شده و سپس در این دانشگاه نمونه¬گیری تصادفی ساده انجام شده است که بدین ترتیب، حجم نمونه 380 نفر گردید. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع¬آوری داده¬ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از آزمون تی- استیودنت و جهت رتبه¬بندی متغیرها، آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه¬ها حاکی از آن است که، هر شش عامل تعیین شده در آمیخته بازاریابی الکترونیکی، که شامل ارتباطات، گردآوری اطلاعات، محصول، توزیع، قیمت و نام تجاری می¬باشند، بر تمایل مشتریان به خرید اینترنتی موثر¬اند.
دانلود با لینک مستقیم