کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان


پایان نامه بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگی های مجاز ایران خودروی خراسان به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

با شدت یافتن رقابت و محور قرارگرفتن مشتری در کلیه فعالیت­های سازمان ، پژوهشگران و افراد اجرایی ،توجه بسزایی را نسبت مدیریت روابط مشتریان مبذول داشته اند و در این میان مباحث و حیطه های تاثیرگذار بر آن ، خصوصا" فرایندهای مدیریتی از جایگاه خاصی برخوردار می باشند.

     در این تحقیق سعی شده است ، تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.

یه این منظور مدلی تلفیقی از چارجوب سنتی مدیریت روابط مشتریان گودسوار و فرایند مدیریت دانش " گیلبرت پروست " ،"کای رومهاردت" و "استفان روب " بکارگرفته شده است.

این تحقیق از نوع بنیادی بوده و تجزیه و تحلیل آن بوسیله نرم افزارهای اس .پی اس.اس. 13 و لیزرل انجام پذیرفته است .

.جامعه آماری ، دربرگیرنده کلیه نمایندگی­های مجاز ایران خودروی خراسان(رضوی ،شمالی،جنوبی)و به تعداد پنجاه وهشت نمایندگی می­باشد.

به منظور جمع آوری اطلاعات ، پرسشنامه و در راستای تعیین پایایی آن از روش آلفای کرونباخ استفاده شده وروایی محتوایی و ظاهری پرسشنامه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

یافته های تحقیق بیانگر تایید فرضیه های اصلی ، یک ، سه و پنج و رد فرضیه های دو ، چهار و شش می باشد.لذا می توان نتیجه گرفت ، مدیریت دانش و مراحل شناسایی دانش ، نگهداری دانش و بکارگیری دانش بر مدیریت روابط مشتریان اثرگذار نمی باشند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.