بررسی سیستم های رزرو اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری
23 صفحه در قالب word
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول –جمع آوری اطلاعات
مصاحبه
پرسش نامه
بررسی سیستم های مشابه
فصل دوم-تجزیه وتحلیل اطلاعات
نتایج بدست آمده از مصاحبه وپرسشنامه
نتایج بدست آمده از سیستم های مشابه
مودار DFD
نمودار E-R
نمودار گانت فصل دوم
مقدمه
در این پروژه هدف تجزیه وتحلیل سیستم رزو بلیط های اتوبوس است که از طریق اینترنت صورت می پذیرد. ما در این پروژه به بررسی مشکلات و ایجاد راه حل هایی برای بهتر وسریعتر انجام گرفتن کارها می پردازیم.
برای این منظور سری به سیستم های مشابه زدیم مصاحبه ای انجام دادیم تا از لابه لای مطالب با مسائل مشکلات بیشتر آشنا شویم از مردم عادتی نظر خواهی کردیم تا به دیدگاه مردم با این قضیه بیشتر آشنا شویم.
ما در این جا راه کارهایی ارائه دادیم وسیستم را تحلیل کردیم ونقص ها را بیان کردیم واز مطالب اضافی وتکراری نیز صرف نظر کردیم وفقط مطالب اصلی را بیان کردیم.
ما در این پروژه به 3 طریق اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کردیم:
مصاحبه
دراین بخش ما به مصاحبه پرداختیم البته فقط مصاحبه با مدیر تعاونی 5 ترمینال شهر خمین آقای مصطفی مرتضوی بسنده کردیم ونتایج ومطالب مهم مصاحبه را در پروژه به کار بردیم
با هماهنگی قبلی وزمان مناسب با مدیر تعاونی خمین ضمن شرح موضوع پروژه مصاحبه ای در تهران داشتیم که به شرح زیر می باشد:
-سلام ، با تشکر قبلی از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید.
- سلام، خواهشم می کنیم.
-چند نفر در این تعاونی مشغول به کار هستند؟
- ما بین 5 تا 8 نفر کارمند در این تعاونی مشغول به کار هستند البته دردفتر تعاونیف برای صدور بلیط هماهنگ کردن مسافران،خرید مواد غذایی برای پذیرایی در اتوبوس و
-شما چه سمتی دارید؟
-بنده به عنوان مدیر تعاون و سرمایه گذار هستم.
-چند بخش هایی از کار بوسیله کامپیوتر انجام می شود؟
-قسمت های مربوط به صدور بلیط ،مشخص کردن تعداد مسافران، ساعت حرکت اتوبوس ها، مقصد اتوبوس ها،تاریخ حرکت،قیمت کرایه و..
- از چند سال پیش مشغول به این کار شدید؟
- در حدود 10سال.
-چه طور شروع کردید؟
-دفتر کاری تهیه کردم ومجوزی برای ترمینال گرفتم.
- چه امکاناتی برای کارمندان در نظر گرفته اید؟
- آنها بیمه هستید و به هر کارمند وام تا سقف 1 میلیون تومان در نظر گرفته شده است
-فکر نمی کنید قیمت کرایه اتوبوس ها زیاد باشد؟
- ببنید ما براساس تعرفه وقیمتی که سازمان اتوبوس رانی کل کشور اعلام می کند کرایه می گیریم واگر راننده ها در بین راه مسافر سوار کنند و کرایه زیاد بگیرند این تخلف است وبا شکایت مسافران با آنها برخورد می شود.
-فکر می کنید کارمندانتان از شما راضی باشند؟
-ظاهرا راضی هستند.
-نظرتان راجع به اینترنتی شدن رزو بلیط ها چیست؟
- عالی است.
- از چه مشکلاتی جلوگیری می کند؟
- از اتلاف وقت مردم، شلوغی در دفتر کار، از تعدد کارمندان کم می کند و..
-شما چه امکاناتی را برای مسافران در نظر گرفته اید؟
-پذیرایی در اتوبوس توقف در رستوران های بین راه ، گذاشتن فلیلم برای سرگرمی مسافران، بهداشت در اتوبوس ها
- ودر پایین با تشکر از همکاری شما
ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است
متن کامل را می توانید در ادامه دانلود نمائید
چون فقط تکه هایی از متن برای نمونه در این صفحه درج شده است ولی در فایل دانلودی متن کامل همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند موجود است