کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

Helpdesk Pro 1.1.1

اختصاصی از کوشا فایل Helpdesk Pro 1.1.1 دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

Helpdesk Pro 1.1.1


Helpdesk Pro 1.1.1

فرم های تماس با ما و یا ارتباط با ما در انواع پیشرفته تر خود به سامانه پرسش و پاسخ و یا انتقادات و پیشنهاد و همچنین ارتباط با دپارتمان های فنی و کاری و مدیریتی مختلف سایت تبدیل می شود.

امکاناتی که قلب تپنده ی یک وب سایت را تشکیل می دهند. بخشهایی که به خودی خود بطور خواسته و ناخواسته ، به درآمدزایی و کسب اهداف مختلف منجر می شوند.

شما در یک وبسایت با قرار دادن بخشی بعنوان ارتباط با بخشهای مختلف فنی و یا مدیریتی سایت ؛ براحتی هرچه تمام تر میتوانید اعتماد و اطمینان کاربر خود را به سمت خود جلب نمایید.کاربری که از ارزشمندترین سرمایه های هر وبسایتی میباشند!

سیستم قدرتمند مدیریت پرسش و پاسخ و تیکت دهی Helpdesk Pro یکی از قویترین سیستم های ایجاد کننده سامانه های ارتباط با مشتریان و تیکتینگ و پاسخگویی آنلاین می باشد.

شما بواسطه ی این سیستم می توانید در وبسایت جوملایی خود دپارتمانهای مختلفی تعریف کنید. و سازماندهی خاصی بروی اعمال جاری وبسایت داشته باشید.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

  1. قابلیت نصب بروی جوملا 2.5 و 3.0
  2. مدیریت و کاربری بسیار آسان و کاربردی
  3. امکان ایجاد بخش دانشنامه
  4. ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
  5. امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
  6. تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
  7. ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
  8. امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
  9. فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
  10. قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
  11. امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
  12. امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
  13. امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
  14. امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
  15. امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
  16. ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
  17. ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورت HTML
  18. امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
  19. دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
  20. امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
  21. مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت

توضیحات افزونه در سایت جوملا

دموی افزونه

Helpdesk Pro 1.1.1   >>>   پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.