کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

طراحی وب سایت رستوران

اختصاصی از کوشا فایل طراحی وب سایت رستوران دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

طراحی وب سایت رستوران


طراحی وب سایت رستوران

طراحی وب سایت رستوران

120 صفحه در قالب word

 

 

 

 

چکیده:

در این پروژه به بررسی وب سایت رستوران می پردازیم البته برنامه نویسی مساله مهمی می باشد. ولی مهمتر از آن طراحی و تحلیل سیستمی است که باید برای آن برنامه نویسی نمود. بنابراین با توجه به این مساله ، شناخت روشی که بتوان با آن به گونه ای سیستماتیک و اصولی یک سیستم را مورد بررسی قرار داد و نیازمندیهای آن را به طور کامل بدست آورد نکته بسیار مهمی است که البته به آن توجه زیادی نمی شود.

که سعی بر آن شده که با یکی از روشهای طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمها به نام UML  به طراحی نرم افزار فروشگاه یکی از  فروشگاه های   به صورت بخش به بخش پرداخته شود.

 

فهرست مطالب

مقدمه   1

مراحل انجام پروژه   2

فصل اول: شرح سیستم   3

1-1هدف از تشکیل  فروشگاه   آنلاین   4

1-2 - نیازمندیهای مساله جهت طراحی نرم افزار  فروشگاه   آنلاین   6

اطلاعات پایه   6

عملیات مربوط به جستجو ، حفظ و نگهداری کالاهای تولیدی و سوابق آن و کنترل موجودی شرکت   6

گزارش‌ها   7

امنیت و حدود دسترسی   8

کاربران سیستم نرم افزار  فروشگاه   آنلاین   9

ذینفعان نرم افزار   10

فصل دوم: متغیرها   11

متغیرهای مورد نیاز و مورد استفاده در سیستم نرم افزار  فروشگاه   آنلاین  و تعاریف مربوط به آنها   12

اطلاعات و نیازمندیهای مربوط به ثبت مشتریان (Customers)   12

اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی ACADEMIC   13

اطلاعات مربوط به ثبت نام کارمندان فروشگاه (Employees)   14

اطلاعات اصلی مربوط به شرکت درخواست کننده نرم افزار  (Company Information )   15

اطلاعات مربوط به شرح سفارشات (OrderDetails)   16

اطلاعات مربوط به سفارشات (orders)   17

اطلاعات مربوط به راههای پرداخت (Payment Methods)   18

اطلاعات مربوط به پرداختها (Payments)   19

اطلاعات مربوط به محصولات (Products)   20

اطلاعات مربوط به روش حمل یا ارسال بار (ShippingMethods)   20

فصل سوم: ERD   22

نمودار ER کلی سیستم  فروشگاه   آنلاین   23

فصل چهارم: Creatures   24

فصل پنجم: Data Flow Diagrams   26

نمودار گردش داده سیستم فروش   27

نمودار وضعیت موجودیتهای برنامه فروش   28

نمودار DFD فیزیکی اولیه (سطح صفر)   29

مشخص نمودن محدوده سیستم   30

تبدیل موجودیتهای فیزیکی به فرآیندها در نمودار DFD   31

نمودار سطح زمینه ای(DFD)   32

نمودار زمینه ای تجزیه شده به سطح یک(DFD)   33

نمودار DFD سطح 2 مربوط به دریافت و پرداخت سطح 1   34

نمودار DFD منطقی زمینه ای مربوط به سیستم فروش   35

نمودار DFD منطقی سطح 0 مربوط به سیستم فروش   36

نمودار DFD منطقی سطح 1 مربوط تحلیل ثبت سفارش   37

نمودار DFD منطقی سطح 1 مربوط تحلیل ثبت پرداخت   38

فصل ششم: زبان برنامه نویسی   39

اهداف طراحی زبان   41

تاریخچه   42

ویژگی‌ها   42

سیستم یکپارچه شده   44

انواع داده   45

Boxing و EnBoxing   45

ویژگی‌های جدید در C# 2.0   46

کلاسهای partial   47

Generic‌ها   48

کلاس های static   48

یک شکل جدید از تکرار کننده با استفاده از سازنده توابع   48

Delegate‌های ناشناس   49

Delegate covariance and contravariance   50

نوع داده Nullable   50

فصل هفتم: نمودار Use Case و سناریو   52

7-1- Use case چیست؟   53

7-2- Actor چیست؟   53

7-3- دیاگرام use case چیست؟   54

7-4- ارتباطات بین use case ها چگونه است؟   54

7-5- شناسائی Actor های سیستم   54

7-5-1- Actor کاربر   55

7-5-2- Actor مدیر واحد فروش   56

7-5-3- Actor کارمندان فروش   56

7-5-4- Actor مشتریان   57

7-6-  شناسائی Use Case ها   57

7-6-1- نمودارهای USE CASE 1   59

7-6-1-1- سناریوی Sing Up Use Case   60

7-6-1-2- سناریوی Sing In Use Case   61

7-6-1-3- سناریوی Sing Out Use Case   62

7-6-2- نمودارهای USE CASE 2   63

7-6-2-1- سناریوی Boss Mailbox Use Case   64

7-6-2-2- سناریوی Staff Mailbox Use Case   65

7-6-2-3- سناریوی Possibilities Of Orders Use Case   66

7-6-2-4- سناریوی Registeration of Orders Use Case   67

7-6-2-5- سناریوی Costumer Invoice Use Case   68

نمودارهای USE CASE 3   69

7-6-3-1- سناریوی Use Case پرداخت وجه   70

7-6-3-2- سناریوی Use Case Order   71

نمودارهای USE CASE 4   72

نمودار کلی Use Case   73

فصل هشتم: Class Diagram   74

8-1- نمودار Class اصلی سیستم  فروشگاه   آنلاین   75

8-2- نمودار Class مربوط به کاربر   76

8-2- نمودار Class مربوط به مدیر  فروشگاه   آنلاین   76

8-3- نمودار Class مربوط به بخشهای  فروشگاه   آنلاین   77

8-4- نمودار Class مربوط به کلاس کارمند   77

8-5- نمودار Class مربوط به مشتری   78

8-6- نمودار Class مربوط به سفارشات   78

8-7- نمودار Class مربوط به جزئیات سفارشات   79

8-8- نمودار Class مربوط به دسته بندی اقلام   79

8-9- نمودار Class مربوط به دسته بندی اقلام   80

فصل نهم: SequEnce Diagram   81

9-1- نمودار توالی SignIn   82

9-2- نمودار توالی Order Register   83

9-3- نمودار توالی Product Group Definition   84

9-4- نمودار توالی Product Definition   85

9-5- نمودار توالی SignIn   86

9-6- نمودار توالی SignOut   87

فصل دهم: Collaboration Diagram   88

10-1- نمودار همکاری SignIn   89

10-2- نمودار همکاری SignUp   90

10-3- نمودار همکاری Products And Products Description   91

10-4- نمودار همکاری Products Groups DeFinition   92

10-5- نمودار همکاری Sign Out   93

فصل یازدهم: StateChart Diagram   94

11-1- نمودار وضعیت SignUp   95

11-2- نمودار وضعیت SignIn   96

11-3- نمودار وضعیت SignOut   97

11-4- نمودار وضعیت Product Definition   98

11-5- نمودار وضعیت Possibility Of Orders   99

فصل دوازدهم:   Component diagram   100

12-1- نمودار Component کلی سیستم   101

12-2- نمودار Component بخش حساب های مشتریان   102

12-3- نمودار Component بخش مدیریت حساب ها   103

فصل سیزدهم:   فرمهای برنامه   104

1-بخش تعریف طبقه های اصلی:   105

2- بخش محصولات هر طبقه:   106

3- مدیریت اعضاء   106

1-مدیریت فروش   106

5- عضویت در سایت   106

6- جستجو در سایت   107

8- تایید نهایی سبد خرید   107

صفحه اصلی سایت   107

در باره ما   107

صفحه ورود به بخش مدیریت   107

نتیجه گیری   108

پیشنهادات   109

منابع و مواخذ   110


 

مقدمه

تفاوت برنامه نویسان حرفه ای با برنامه نویسان آماتور در توانایی ایجاد برنامه هایی با رابط کاربر زیبا تر و حجم کمتر و سرعت پردازش بالاتر است.

البته در این میان طراحان مساله نیز سهم بسزائی در این زمینه دارند. چرا که در صورت وجود نداشتن یک طرح اولیه از نرم افزار نمی توان به سادگی برنامه نویسی نمود. زیرا شناخت کافی از صورت مساله وجود ندارد. به همین سبب ممکن است در مراحل مختلف برای نوشتن برنامه مجبور شویم چندین مرحله به عقب بازکردیم و این گونه مسائل در پروژه های بزرگ که در آنها پروسه زمانی وجود دارد مشکل ساز خواهد بود.

البته نکته مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که عدم وجود منابع اطلاعاتی مناسب در مورد راه حل مسائل برنامه نویسی همیشه یکی ار دلایل عقب ماندگی صنعت نرم افزار کشور بوده است.

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که یکی از منابع درآمد ارزی در کشور هند فروش نرم افزار های تولید شده در این کشور به کشورهای دیگر می باشد.

البته برنامه نویسی مساله مهمی می باشد. ولی مهمتر از آن طراحی و تحلیل سیستمی است که باید برای آن برنامه نویسی نمود. بنابراین با توجه به این مساله ، شناخت روشی که بتوان با آن به گونه ای سیستماتیک و اصولی یک سیستم را مورد بررسی قرار داد و نیازمندیهای آن را به طور کامل بدست آورد نکته بسیار مهمی است که البته به آن توجه زیادی نمی شود.

در این پروژه و تحقیق سعی بر آن شده که با یکی از روشهای طراحی و تجزیه و تحلیل سیستمها به نام UML  به طراحی نرم افزار فروشگاه یکی از  فروشگاه های   به صورت بخش به بخش پرداخته شود.

 

مراحل انجام پروژه

پروژه حاضر در پنج مرحله انجام می شود که این پنج مرحله به شرح ذیل می باشند:

  • شرح سیستم
    1. تعریف
    2. کاربرد
    3. مزایا
  • آنالیز سیستم
  • تهیه الگوریتم و فلوچارت ( تعریف اینکه بر روی اطلاعات چه کار هایی انجام شود )
  • طراحی پایگاه داده

 

1-4- پایگاه داده

2-4- فیلدهای کلیدی

3-4- شکل رابطه ای

 

  • طراحی کاربردی برنامه
  • تجزیه و تحلیل سیستم نرم فزاری به روش UML

 

الف) ارائه شرح سیستم نرم افزاری واحد فروش

مطالب مربوط به این مرحله که شامل تعریف ، کاربرد و مزایا می باشد در ذیل ارائه گردیده است:

 

ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است

متن کامل را می توانید در ادامه دانلود نمائید

چون فقط تکه هایی از متن برای نمونه در این صفحه درج شده است ولی در فایل دانلودی متن کامل همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند موجود است

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.