کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

اختصاصی از کوشا فایل اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟


اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش  در 32 صفحه می باشد.
چکیده :

دانش آموزانی که از طریق  یادگیری فعال  به یادگیری می بردازند  نه تنها بهتر یاد می گیرند  بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی  بپردازد ممکن است یادگیری  صورت  گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعات به وجود می آید کامل جامع   وپایدار نیست . به نظر بین وویتاکر یکی ازمهمترین  راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند  یادگیری  ازگروهها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث  تبادل نظر وبرسش و باسخ است (بین وویتاکر 2000)

 

 اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را می توان در این 5 بند خلاصه کرد :

 

  1. افراد از یکدیگر می آموزند
    2.انگیزه جهت یادگیری راافزایش می دهد
    3.احساسات مثبت نسبت به یکدیگر را افزایش می دهد واز جدایی و تنهایی می کاهد وروابط دوستانه ایجاد می کنند
    4.باعث تقویت مهارتهای اجتماعی می گردد.
    5. منجربه تقویت عزت نفس می شود.

 

 


فهرست مطالب

چکیده :. 2

مقدمه. 3

بیان مساله :. 4

شواهد1:. 5

یافته های علمی: 6

انواع یادگیری. 6

عوامل مؤثر بر یادگیری. 8

انواع بازده‌های یادگیری. 9

ضرورت تحول درروشهای تدریس. 12

پیشینه تحقیق: 24

تجزیه و تحلیل: 25

اثرات یادگیری فعال وهمیاری  (شواهد2 ). 25

پیشنهادات: 27

منابع: 28


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.