کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حقوق و دستمزد

اختصاصی از کوشا فایل طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حقوق و دستمزد دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حقوق و دستمزد


طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حقوق و دستمزد

 

 

 

 

 

 توضیحات :

پروژه ای که در این مطلب برای دانلود آماده شده است ، به طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حقوق و دستمزد پرداخته است.در این پروژه برنامه نویسی شده توسط زبان #C ، محاسبه حقوق و دستمزد با توجه به مدرک و سابقه افراد حقوق و پایه در نظر گرفته می شود و در ضمن نوع شغل نیز می تواند بر میزان حقوق موثر باشد.همچنین در این نرم افزار ساعت حضور و غیاب از ساعت سیستم خوانده می شود و ساعت مرخصی بر حقوق ماهیانه تاثیر می گذارد میزان تاخیر روزانه نیز بریا هر فرد مشخص می گردد .

میزان اضافه کاری و حقوق با توجه به سقف اضافه کاری ۹۰ ساعت می باشد سیستم محاسبه حقوق و دستمزد دو نوع گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش گیری دارد که یکی به منزله فیش حقوقی کارمند می باشد و نوع دیگر گزارش که برای مسئولین و حسابرسی شرکت استفاده می شود شامل گزارشی از لیست پرداختی های شرکت به کارمندان می باشد.

نرم افزاری که در این پروژه آماده شده توسط زبان برنامه نویسی #C برنامه نویسی شده است که سعی شده است تمامی مبالغ اعم از بیمه ، مالیات ، حق اولاد ، پایه حقوق ، حق مسکن و … بر اساس قانون کار محاسبه شده است .

زبان #C بگونه ای طراحی شده است که نه تنها وابستگی به یک Platform خاص را ندارد، بلکه در اغلب موارد وابستگی RunTime نیز ندارد. کامپایلر C#می تواند بر روی هر نوع معماری سخت افزاری طراحی و اجرا گردد. در برخی از نسخه های اولیه کامپایلر زبان فوق که توسط برخی از شرکت های جانبی ارائه شده است، کدهای #C را به بایت کدهای جاوا کمپایل می کنند.بنابراین کدهای #C براحتی قابلیت حمل بر روی محیط های متفاوت را دارا خواهند بود.

طراحان زبان #C با تاکید و الگوبرداری مناسب از مزایای زبانهائی نظیر C++ ، C و جاوا و نادیده گرفتن برخی از امکانات تامل برانگیز و کم استفاده شده در هر یک از زبانهای فوق، یک زبان برنامه نویسی مدرن شی گراء را طراحی کرده اند. در مواردی، برخی از ویژگی های استفاده نشده و درست درک نشده در هر یک از زبانهای گفته شده، حذف و یا با اعمال کنترل های لازم بر روی آنها، زمینه ایجاد یک زبان آسان و ایمن برای اغلب پیاده کنندگان نرم افزار بوجود آمده است. مثلا C و C++ می توانند مستقیما با استفاده از اشاره گرها عملیات دلخواه خود را در حافظه انجام دهند. وجود توانائی فوق برای نوشتن برنامه های کامپیوتری با کارائی بالا ضرورت اساسی دارد. اما در صورتیکه عملیاتی اینچنین بدرستی کنترل و هدایت نگردند، خود می تواند باعث بروز مسائل (Bugs) بیشماری گردد.

 فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

فصل ۱-    آشنایی با نرم افزارهای استفاده شده در سیستم حقوق ودستمزد

۱-۱-    مطرح شدن بعنوان یک استاندارد صنعتی

۱-۲-    #C چیست ؟

۱-۲-۱-     کد مدیریت یافته

۱-۲-۲-     روش یادگیری #C

۱-۲-۳-     مفاهیم شیء گرایی در #C

۱-۳-    شیء چیست؟

۱-۳-۱-     کلاسه کردن اشیاء مقدمه ای بر ارث بری Inheritance

۱-۳-۲-     سلسله مراتب اشیاء (بررسی ارث بری در محیط شیءگرا)

۱-۳-۳-     انتزاع (Abstraction)

۱-۳-۴-     اشیاء درون اشیاء (مقدمه ای بر کپسوله‌کردن یا Encapsulation)

۱-۳-۵-     اشیائی با رفتارهایی متفاوت (مقدمه ای بر چندریختی یا Polymorphism)

۱-۴-     NET. چیست و چگونه شکل گرفت؟

۱-۴-۱-     یک پلات فرم مناسب برای آینده

۱-۴-۲-     ایده های اولیه

۱-۴-۳-     تولد دات نت

۱-۴-۴-     مروری بر Frame work دات نت

۱-۵-    مفاهیم مبنایی پایگاه داده ها

۱-۵-۱-     منظور از کنترل و مدیریت

۱-۵-۲-     مفهوم داده

۱-۵-۳-     مفاهیم ابتدائی

۱-۵-۴-     شکل کلی دستور

۱-۵-۵-     ذخیره تصاویر در SQL Server

۱-۶-    آشنایی با نسخه‌های SQL Server 2005

۱-۶-۱-     کدام سیستم عامل؟

۱-۶-۲-      آشنایی با محیط SQL Server Management Studio

۱-۷-    انتقال اطلاعات با Replication در SQL Server

۱-۷-۱-     معرفی Replication

۱-۷-۲-     انتقال اطلاعات به روش ادغام (Merge)

۱-۷-۳-     برداری از اطلاعات (Snapshot)

۱-۷-۴-     انتقال بر اساس فرآیند (Transactional)

۱-۷-۵-     تعریف ناشر و مشترکین

۱-۷-۶-      طرح یک مسئله

۱-۷-۷-     مراحل ایجاد ناشر

۱-۸-    مراحل ایجاد مشترکین

۱-۸-۱-     روش Pull (از طریق مشترک)

۱-۸-۲-     روش push (از طریق ناشر)

۱-۸-۳-     Snapshot lsolation level

۱-۸-۴-     باز هم دات نت

۱-۹-    ADO.NET وارد می شود

۱-۱۰-  تکنولوژی XML.

۱-۱۱-  سرویس اعلان (Notification )

۱-۱۲-  سرویس گزارش گیری

۱-۱۳-  مدیریت خطا

فصل ۲-   تجزیه و تحلیل سیستم حقوق و دستمزد

۲-۱-نمودارER-MODELING

۲-۲-    نمودار دیدهای فرمها و کاربران نسبت به هم

۲-۳-    تعاریف

۲-۴-    کارکرد نرم افزار حقوق و دستمزد

۲-۴-۱-     جدول پرسنلی (Personally)

۲-۴-۲-     جدول پایانی (Final)

۲-۴-۳-     تصویر اضافه کار (Ezkar)

۲-۵-    گزارش ماهانه

۲-۵-۱-     فیش حقوقی

۲-۵-۲-     فیلدهای جداول جدول ساعت زنی Time

۲-۵-۳-     جدول پرسنلی Personally

۲-۵-۴-     جدول محاسباتی حقوق

۲-۵-۵-     تصویر اضافه کار (Ezkar)

۲-۵-۶-      گزارش ماهانه

فصل ۳-   طراحی فرم ها و چگونگی کارکرد نرم افزار

۳-۱-    فرم شروع

۳-۱-۱-     فرم ساعت زنی

۳-۱-۲-     فرم ثبت کارمندان

۳-۱-۳-     فرم نمایش همه کاربران

۳-۱-۴-     محاسبه حقوق

۳-۲-    فرمول های محاسبات

فصل ۴-    نحوه پیاده سازی سیستم حقوق و دستمزد

۴-۱-    کلاس add

۴-۱-۱-     نحوه استفاده از کلاس add در برنامه برای اضافه کردن کارمند جدید به لیست کامندان

۴-۲-    نحوه گزارش گیری با کریستال ریپورت

شکل ۱-۴- فرم کریستال ریپورت

نکته مهم : این پروژه فاقد نرم افزار اجرایی میباشد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.