کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی


 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی

چکیده:

امروزه، کلینیک های دندانپزشکی در حال انطباق خود با تغییرات محیط هستند. اگرچه ممکن است بازاریابی در گذشته امری ناپسند تلقی می­شد، این روزها کلینیک­های دندانپزشکی شروع به انتخاب مزایای بازاریابی کرده­اند. درگیری مشتری در انتخاب خدمات بهداشتی و درمانی به طور تصاعدی رشد کرده­است. بنابراین، کلینیک­ها باید یاد بگیرند که به مشتری احترام بگذارند، نیازهایشان را کشف کنند و رضایتشان را بهبود بخشند. در بازاریابی خدمات دندانپزشکی درک این که مشتری چگونه کلینیک را انتخاب می­کند، موضوع مهمی می باشد. چون بیماران می­توانند بازارگردی را در میان کلینیک­ها انجام دهد و مقایسه کنند. امروزه، چگونگی بهره مندی از مزایای رقابتی به وسیله استراتژی عملیاتی موضوع مهمی برای موفقیت کسب و کار می­باشد. حرف دندانپزشکی باید با این چالش ها روبرو شوند و خود را برای آینده آماده کنند. ویژگی های بسیاری وجود دارد که در انتخاب کلینیک تاثیر می­گذارد. در استراتژی بازاریابی دندانپزشک باید بداند که گروه­های مختلف در انتخاب دندانپزشک بر ویژگی­های مختلفی تاکید می­کنند. در این پژوهش رفتار مشتری در انتخاب دندانپزشک جستجو و تجزیه و تحلیل شده است. داده ها به وسیله پرسشنامه از کلینیک­های دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان قزوین جمع آوری شده است و  14 فاکتور در انتخاب دندانپزشک مورد توجه قرار گرفته است و سپس فاکتورهای تاثیر گذار بر رفتار مشتری به چهار دسته تقسیم شدند و بر اساس آن افراد در خوشه های مختلف قرار گرفته و در نهایت مدل شبکه عصبی برای پیشگویی خوشه های مختلف افراد ایجاد شده است. بر اساس یافته های پژوهش، سودمندی مدل به اثبات رسیده است و دلایل کافی برای پیشنهاد شبکه عصبی جهت شناسایی الگوهایی موجود در بین بیماران کلینیک­های دندانپزشکی وجود دارد.

 

فهرست

 

.

فصل اول: معرفی پژوهش

 

1- مقدمه..............................................................................................................................................................

2

1-1- اهداف اصلی طرح......................................................................................................................................

4

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ومروری بر مطالعات پیشین

 

2- مقدمه................................................................................................................................................................

7

2-1-1 تعریف بازاریابی جدید ...........................................................................................................................

7

2-1-2 ابعاد گوناگون مارکتینگ.........................................................................................................................

10

2-1- 3 تعریف دیگر از بازاریابی......................................................................................................................

12

2-1-4 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده................................................................................................

14

2-1-5 انواع حل مسئله خرید..............................................................................................................................

16

2-1-6 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید...............................................................................................

17

2-1- 7 عوامل روانی و فردی. ...........................................................................................................................

20

2-1- 8 عوامل موقعیتی ......................................................................................................................................

26

2-1-9 عوامل آمیخته بازاریابی...........................................................................................................................

26

2-1-10 ایجاد یک مدل جامع برای مطالعه رفتار خریدار.................................................................................

29

2-1-11 اجزای اصلی بازاریابی...........................................................................................................................

31

2-1-12 کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان........................................................................................

38

2-1-13 جدیدترین قلمرو در بازاریابی..............................................................................................................

38

2-1-14 مفهوم جدید کیفیت................................................................................................................................

39

2-1-15مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع...............................................................................................................

40

2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان...........................................................................................................

40

2-1-17 نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول..............................................................................................

41

2-1-18 مشارکت در بهبود کیفیت.....................................................................................................................

2-1-19 برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان.............................................................................................

42

43

2-2- مدل های مورد استفاده................................................................................................................................

44

2-2-1- تحلیل ممیزی خطی (LDA).............................................................................................................

 

2-2-2- شبکه‌های عصبی مصنوعی.................................................................................................................

 

2-2-3-  مقایسه مدل‌سازی کلاسیک با مدل‌سازی شبکه عصبی .....................................................................

 

2-2-4- طرز کار مدل سلول عصبی...................................................................................................................

 

2-2-5- چگونگی کار یک شبکه عصبی..............................................................................................................

 

2-2-6- میزان یادگیری ...................................................................................................................................

 

2-2-7- مومنتوم .............................................................................................................................................

 

2-2-8- آموزش، آزمایش و ارزیابی مدل‌ها........................................................................................................

 

2-2-9- مروری بر مطالعات پیشین.....................................................................................................................

 

فصل سوم: معرفی پژوهش

 

3- مقدمه............................................................................................................................................................

 

3-1- نوع پژوهش..............................................................................................................................................

 

3-2- جامعه پژوهش.........................................................................................................................................

 

3-3- روش نمونه گیری و حجم نمونه.............................................................................................................

 

3-4- روش گردآوری داده ها (روش کار).........................................................................................................

 

3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها...................................................................................................................

 

3-6- امکانات و  محدودیت­های پژوهش...........................................................................................................

 

3-7- ملاحظات اخلاقی.....................................................................................................................................

 

3-8- تعریف واژه ها...........................................................................................................................................

 

فصل چهارم: یافته ها

 


4-1- تحلیل عاملی.............................................................................................................................................

 

4-2- تحلیل خوشه ای........................................................................................................................................

 

4-3- آمار جمعیتی هر یک از خوشه ها.............................................................................................................

 

4-4- گروه بندی خوشه ها...............................................................................................................................

 

4-5- تفسیر خوشه ها.......................................................................................................................................

 

4-6- تحلیل ممیزی یا آنالیز تشخیص...................................................................................................................

 

4-7- مدل سازی غیرخطی و طبقه بندی به وسیله شبکه عصبی (ANN) ............................................................

 

فصل پنجم: بحث و پیشنهادها

 

5-1- بحث......................................................................................................................................................

 

5-2- پیشنهادها.....................................................................................................................................................

 

منابع 

پیوست

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.