موضوع فارسی :نوآوری اجتماعی از طریق یک پروژه با استفاده از زوال عقل
معماری نوآوری
موضوع انگلیسی :Social innovation through a dementia project using
innovation architecture
تعداد صفحه :12
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
این مقاله به بررسی یک روش برای شرکت ها برای استفاده در انجام یک پروژه مدت اواسط طولانی به
پیدا کردن بازارهای ناشناخته و یا مشتریان در حال ظهور در آینده است.
انگیزه برای انجام این مطالعه این بود برای ایجاد یک راه عملی برای رسیدگی در حال ظهور
مورد نیاز بازار برای تحقیق و توسعه در بازارهای آشفته با تاثیر کوچکتر
نیاز به چند تغییر یا اضافه شده به فرآیندهای کسب و کار موجود است. بسیاری از شرکت ها درک
اهمیت داشتن یک مدت استراتژی بازاریابی اواسط طولانی است. با این حال، با اضافه کردن انواع مختلف
از گردش می تواند یک بار برای شرکت هایی که در حال تمرکز بر کسب و کار روزانه خود را
عملیات.
روش اعمال با استفاده از نقشه راه تکنولوژی ابزار (TRM)، که در استفاده
سازمان به عنوان زبان مشترک و بصری برای بحث در مورد استراتژی. این مقاله یک
کاربرد وسیع آن یک ابزار TRM و نشان می دهد که شرکت ها می توانند چالش های رسیدگی
نوآوری اجتماعی با تاثیر کوچکتر است. در پروژه نویسندگان به نام "جامعه زندگی با
زوال عقل، تیم مجازی "" این شرکت تشکیل "با ذینفعان جدید که معمولی
فرآیند کسب و کار قادر نخواهد بود برای مدیریت و دانش به اشتراک گذاشته ایجاد شده است.
سهم یک مثال عملی از یک شرکت بخش خصوصی است که ایجاد روابط است
در مد گام به گام توسط به گام با ذینفعان بالقوه از جمله سازمان های غیر انتفاعی، سیاست
سازندگان، و مردم مبتلا به زوال عقل را به رسیدگی به یک مسئله اجتماعی است.