کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید عصاره گیری از گیاهان داروئی

اختصاصی از کوشا فایل مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید عصاره گیری از گیاهان داروئی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید عصاره گیری از گیاهان داروئی


مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید عصاره گیری از گیاهان داروئی

کار آفرینی   با فرمت    Pdf       صفحات      72

فهرست
چکیده ١
١- معرفی محصول ٢
١- مشخصات کلی محصول ٢ -١
٢- شماره تعرفه گمرکی ٣ -١
٣- شرایط واردات ٣ -١
٤- استانداردهای ملی وجهانی ٣ -١
٥- قیمتتولید داخلی و جهانی محصول ٤ -١
٦- موارد مصرف و کاربرد ٤ -١
٧- کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول ٥ -١
٨- اهمیتاستراتژیککالا در دنیای امروز ٥ -١
٩- کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول ٦ -١
٢- وضعیتعرضه و تقاضا : ٧
٢- بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای - ١و ٢ -٢
توسعه
و در دستاجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون ٨
٣- بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال ٩ ٨٥ -٢
٤- بررسی روند مصرف از آغاز برنامه ١٥ -٢
٥- بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن -٢
١٥
٦- بررسی نیاز به محصول یا اولویتصادرات تا پایان برنامه چهارم ٣٨ -٢
١و ٢- بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف
تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول : ٣٩
١- تکنیکتولید کنسانتره شفاف از میوه : ٣٩ -١
٢- تهیه آب میوه از کنسانتره : ٤٧ -١
٣- ماشین آلات ٥١ -١
٣- بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت ٥٥
١- محوطه سازی ٥٦ -٣
٢- ساختمان ٥٧ -٣
٣- ماشین آلات ٥٨ -٣
٤- تاسیسات ٦٠ -٣
٥- وسائط نقلیه ٦٠ -٣
٦- تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی ٦١ -٣
٧- هزینه های متفرقه و پیشبینی نشده ٦٢ -٣
٨- هزینه های قبل از بهره برداری ٦٣ -٣
٩- سرمایه در گردش ٦٤ -٣
١٠ - برآورد حقوق و دستمزد ٦٥ -٣
١١ - برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات ٦٦ -٣
١٢ - هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک ٦٦ -٣
١٣ - هزینه های متفرقه و پیشبینی نشده تولید ٦٧ -٣
١٤ - هزینه های توزیع و فروش ٦٧ -٣
١٥ - جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید ٦٨ -٣
١٦ - نتیجه گیری ٦٩ -٣
٤- میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن ٧٠
٥- پیشنهاد منطقه مناسببرای اجرای طرح ٧١
٦- وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال ٧٢
٧- بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی
امکان تامین آنها در منطقه مناسببرای اجرای طرح ٧٢
٨- وضعیت حمایتهای اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی ٧٢
٩- تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید ٧٣
١٠ - در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها
چگونه خواهد بود ٧٤
مراجع ٧٥
پیوست ها ( بخشنامه های مربوط به قوانین واردات و صادرات اسانس) ٧٥

 


دانلود با لینک مستقیم


مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید عصاره گیری از گیاهان داروئی

تحقیق درباره ریز پردازنده

اختصاصی از کوشا فایل تحقیق درباره ریز پردازنده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 25

 

Microprocessor

1- مقدمه ای بر ریزپرازنده

2- ساختار عمومی ریزپردازنده های پیشرفته

3- معماری ریزپردازنده؟

- مجموعه دستورالعمل های ریزپردازنده

- قالب داده ها

- قالب برای دستورالعمل ها

- شیوه های آدرس دهی

4- سلسله مراتب حافظه

- رجیستر فایل

- Cache

- حافظه مجازی و صفحه بندی

- قطعه بندی

- جداول صفحه، TBL،‌ حفاظت

5- پایپ لاین

- خط لوله دستورالعمل

- مخابرات خط لوله

- پیشگویی انشعاب

- Bypassing یا Result Forwarding

6- (Instruction Level Parallelism) IPL

- ILP چیست؟

- محدودتی های ILP

- پردازنده های سوپر اسکالر

- اجرای ترتیبی و خارج از نوبت

- Register renaming

- پردازنده های VLIW

- تکنیک های کامپایل برای ILP

7- اصول کامپیوترهای RISC

- RISC در برابر CISC

- ارزیابی سیستم های RISK

- ارزیابی Cache در مقابل رجیستر فایل تراشه

8- I/O

- گذرگاه های I/O

- وقفه ها

- Memory Marred I/O

- DMA

- دستگاه های I/O

- سیستم های دیسک

9- چند پردازنده ای

- speedup و کارآیی

- سیستم های چند پردازنده ای

- سیستم های Message passing

- سیستم های Shared Memory

Case Study

حانواده اینتل

- معماری خانواده اینتل

- مجموعه ثبات:

- قالب های داده

- شیوه های آدرس دهی

- ئقفه

- قطعه بندی

- صفحه بندی

- مکانیزم حفاظت

- پنتیوم

- ریزپردازنده های i486 و i386

- 8086 و 80186 و 80286

- 8086 و 8088

خانواده موتورولا M68000

- ثبات های پردازنده

- قالب های داده

- شیوه های آدرس دهی

- مجموعه دستورالعمل ها

- مدیریت حافظه

ریزپردازنده های پیشرفته RISC

- پردازنده DEC Alpha AXP

- معماری آلفا

خانواده Power PC

- معماری Power PC

- IBM RS/6000

خانواده Sparc

- معماری اسپارک

- سوپر اسپارک

خانواده MIPS RX000

- معماری MIPS

- R4400 و MIPS R4000

- خانواده اینتل i86

خانواده موتورولا M88000

- معماری M88000

- معماری MC88110

معماری HP

- معماری

- حافظه

کتاب؟

1- MicroproGssors & Micro Computers

8086 & Z-80 , John Effenbeck

2- Advanced Computer Architecture , Hwang

3- Advanced Mocrocessor , Daniel Tabak.

مقدمه

در اواسط دهه 70 ریزپردازنده ها ساختار ساده ای داشتند و در این زمان هر ریزپردازنده از یک واحد پردازشگر مرکزی (cpu) و یک تراشه LSI (شامل 5/000 ترازیستور) تشکیل شده بود و با فرکانس 1 تا 5 مگاهرتز در یک سیستم 8 بیتی کار می کرد و این ریزپردازنده ها دارای 2 الی 7 ثبات 8 بیتی بودند. به خاطر قیمت و بهای اندک و اندازه کوچک ریزپردازنده ها، در بیشتر سیستم های کامپیوتری از آنها استفاده می شد و به جائی رسید که جایگزین سیستم های mainframe و میکروکامپیوترها شدند. با ظهور ریزپردازنده ها هر خانه ای دارای یک کامپیوتر دیجیتالی است.

از دهه 70 به بعد ریزپردازنده ها تغییرات زیادی کرده اند و در دهه 90 ریزپردازنده ها 32 بیتی تا 64 بیتی شدند. و با فرکانس هایی از 25 تا 200MHZ کار می کردند و عملاً دارای تراشه هایی با سه میلیون ترازیستور بودند (VISI). اکثر این ریزپردازنده ها قادر بودند بیشتر از یک دستورالعمل را در یک چرخه اجرا کنند. تمامی ریزپردازنده‌های پیشرفته دارای یک تراشه FPU هستند و اکثر آن ها دارای 16تا 32 ثبات همه منظوره در cpu و یک رجیستر فایل با 32 ثبات برای IU و یک رجیستر فایل با 32 ثبات جداگانه برای FPU هستند.

خیلی از ریزپردازنده ها برای عملیات شناور و عملیات صحیح دارای Operational Unit هستند و مقدار قابل توجهی Cache دارند. در اکثر آنها Cache شامل Cache داده و Cache دستورالعمل است . کارآیی ریزپردازنده های پیشرفته امروز مساوی یا بیشتر از Mainframe و یا سوپر کامپیوترهای دوران قبل می باشد.

تعداد زیادی کارخانه سازنده ریزپردازنده وجود دارد که دارای ویژگی های خاص خود می باشند و دو گروه از گسترده ترین خانواده ریزپردازنده که در دهه 70 ساخته شده اند عبارتند از اینتل X86 یا 80X86 و خانواده موتورولا M680X0.

نزدیک به دهه 80 ما شاهد یک توسعه موازی روی معماری های جدید بوده ایم که تمایل به کامپیوترهائی با مجموعه دستورالعمل کاهش یافته یا RISC بوده اند. خانواده های اینتل X86 و موتورولا M68000 از کلاس غیرRISK یعنی کامپیوترهایی با مجموعه دستورهای پیچیده یا CISC تشکیل شده اند.

اینتل، یک ریزپردازنده 4 بیتی به نام 4004 در سال 1971 شروع کرد که در یک ماشین حساب معمولی بکار میرفت، و به آسانی محاسبات BCD را انجام میداد. در سال 1972 ریزپردازنده 8 بیتی 8008 توسعه یافت و در سال 1974 یک ریزپردازنده قدرتمند 8 بیتی به نام 8080 تولد یافت و به دنبال آن 8085 در سال 1976 به بازار آمد. بخشی از معماری 8085/8080 همانند مجموعه ثبات ها در خانواده X86 همچنان استفاده می شود. اینتل ساخت ریزپردازنده های خانواده X86 را با یک ریزپردازنده 16 بیتی به نام 8086 در 1978 آغاز کرد و عملاً تمامی کارخانه های معروف ریزپردازنده های 16 بیتی بعد از دهه 70 و تا نزدیک دهه 80 از یک تراشه ارزان قیمت و یک گذرگاه خارجی 8 بیتی با یک معماری داخلی 16 بیتی استفاده می کردند.

در سال 1969 ریزپردازنده 8080 با باس خارجی 8 بیتی و گذرگاه داخلی 16 بیتی ایجاد شد و برای گذرگاه داده خود 50% به تراشه های میانی کمتری در مقایسه با پردازنده های 16 بیتی نیاز داشتند و هزینه آن ها نیز کمتر بود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ریز پردازنده

بازاریابی تک به تک

اختصاصی از کوشا فایل بازاریابی تک به تک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 36

 

در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است.

تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:

بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.

ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی

1- پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل.

2- داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در بازار، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز نداشته باشیم، به دشواری می‌توانیم در بازار باقی بمانیم.

3- نخستین گام در راه شناخت صحیح بازار هدف تعیین مخاطبان محصول و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کنند.

4- تعیین سیاست‌های بازاریابی و استفاده از عوامل قابل کنترل و خارج از کنترل بازار به بهترین وجه.

5- کشف بازارهای جدید، گسترش موارد استفاده از محصولات یا خدمات فعلی.

6- کاهش ریسک ناشی از تصمیمات نادرستی که ممکن است از عدم اطلاعات کافی در ارتباط با موضوعی گرفته شود.

7- پیش‌بینی و تخمین تقاضا برای محصول، تعیین میزان عرضه و فروش آتی محصول و جلوگیری از نوسان تولید. (کمبود عرضه یا تقاضا)

8- کاهش هزینه‌ها به دلیل تولید بر طبق نیاز و خواسته مشتری، مدیریت انبارداری (جلوگیری از کمبود یا مازاد محصول در انبار)، ثبات قیمت، شناسایی دقیق بازار هدف و تولید محصول بر طبق آن .

9- توجه ویژه‌ به بُعد اجتماعی، روانی و عاطفی انسان‌ها در مصرف محصولات (بدون اتکای صِرف به کالا محور بودن افراد ) با تکیه بر خواسته‌های مشتریان.

10- ارتباط بهتر با مخاطبین بازار.

11- استفاده از تحقیقات بازاریابی هم برای کالاهای مصرفی (تولید محصول جدید، اثربخشی فعالیت‌های تبلیغاتی‌، معرفی محصول و شرکت به بازار و ...) و هم کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای (تولیدکنندگان کالاهای واسطه‌ای، ارائه‌دهندگان خدمات مالی نظیر بانک‌ها و بیمه، سازمان‌های دولتی و آموزشی و ...).

12- دستیابی به اطلاعات مختلف مانند کیفیت محصولات، رنگ، بسته بندی، توزیع، ترفیع، خدمات پس از فروش، خصوصیات و مزیت‌های رقابتی کالاها و خدمات رقبا و استفاده از آن‌ها برای تجزیه و تحلیل (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات شرکت) و در نهایت کمک به تصمیم‌گیری بهتر مدیران.

13-از مهمترین کاربردهای تحقیقات بازاریابی آشنایی با خواسته های مصرف‌کنندگان تمایلات و دیدگاه‌های مخاطبان هدف، واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به یک محصول خاص و نحوه انتخاب یک محصول خاص است که این امر به بقای آن محصول در بازار کمک می‌کند

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مقدمه

از نظر تاریخی، تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای جدید به‌سرعت رشد کرد و مصرف انبوه رخ نمایاند، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده، رابطه سنتی بین تولید کنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. در نتیجه توزیع در سطح گسترده جغرافیایی پدیدار شد که خود نیاز به توزیع و بازاریابی انبوه را به همراه داشت. این روند در شرایطی که تقاضا بیش از عرضه بود، ضامن سودآوری بسیاری از شرکتها تلقی می‌شد.

بر اساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرفنظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید. برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شدند که بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند. همه این عوامل دست به دست هم دادند، تا بیشترین تمرکز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتیجه، تمام تلاشها در جهت افزایش دفعات و مقدار خرید مشتری بود، که این امر موجب صرف بودجه بسیار اندکی برای ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی شده بود. در این مقطع قیمت بعنوان یک بحث مهم جلوه‌گر شده، و بازاریابان سعی می‌ کردند به طور متوالی خریداران را به خرید مجدد تشویق کنند. بدون توجه به این که آیا هر یک از خریداران از قبل خریدی انجام داده است یا خیر. در این وضعیت، رقابت اصلی بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتری و تسهیل خرید مشتری بود نه حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود.

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روی روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در وضعیت جدید بازاریابی انبوه کارآیی چندانی نداشته و از سودآوری کمتری برخوردار است. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر می‌برند، مشتریان جدید به سختی یافت می‌شوند. علاوه بر این اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتریان قبلی هزینه دربر خواهد داشت. بنابراین، نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی بشدت در شرکتها و بنگاهها احساس می شود.

براساس دیدگاه بازاریابی ارتباط با مشتری، رابطه بین طرفین مبادله، هسته اصلی پدیده بازاریابی قرار می‌گیرد. در این دیدگاه خریدهای مستمر و فرصتهای فروش مجدد، از طریق مدیریت مناسب روابط پیگیری می‌شود.

ده فرمان بازاریابی

1-بیاموزید که از دید مشتری نگاه کنید.

مانند مشتریانتان بیاندیشید. برخورد کل سازمان را در هنگام یک معامله از دید یک مشتری بررسی کنید.در این آنالیز حتی موارد جزئی مانند تعداد زنگهای تلفن قبل از برداشتن گوشی ،میزان معطلی مشتری در جلوی باجه ،میزان صحت سفارشات و محموله ها ،تحویل بموقع کالا ،میزان دقت و برخورد دوستانه کارمندان و نظایر آنها را در نظر بگیرید.

2-خود را یک کاراموز در امر سرویس دهی تلقی کنید.

قبل از تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات ببینید کدام شرکت در صنعت شما بهترین سرویس دهی را دارد؟پس از آن استراتژی سرویس دهی خود را تدوین کنید.می خواهید چقدر خوب باشید؟آیا تصمیم دارید بهترین باشید؟در غیر اینصورت چه سطح سرویس دهی را میخواهید ارائه کنید و چقدر طول میکشد تا به آن سطح برسید؟این کار چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟در هنگام ارزیابی هر برنامه جدید از خودتان بپرسید آیا این کار باعث بهتر شدن سطح سرویس دهی شما خواهد شد؟اگر جواب مثبت است وآن کار نیز در حد استطاعت شما است انجامش بدهید.


دانلود با لینک مستقیم


بازاریابی تک به تک

دانلود گزارشکار آزمایشگاه مقاومت مصالح

اختصاصی از کوشا فایل دانلود گزارشکار آزمایشگاه مقاومت مصالح دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارشکار آزمایشگاه مقاومت مصالح


دانلود گزارشکار آزمایشگاه مقاومت مصالح

ین گزارش کار شامل موارد زیر میباشد:

1) آزمایش خزش
۲) آزمایش خیز تیر های خمیده
۳) آزمایش پیچش تا حد گسیختگی
۴) آزمایش خمش تیر های مستقیم
۵) آزمایش پیچش الاستیک
۶) آزمایش کمانش
۷) آزمایش کشش
۸) آزمایش پیچش مقاطع توخالی جدار نازک
۹) آزمایش ضربهدانلود گزارشکار


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارشکار آزمایشگاه مقاومت مصالح

دانلود پاورپوینت میوز تشکیل گامت (تخمک و اسپرم)

اختصاصی از کوشا فایل دانلود پاورپوینت میوز تشکیل گامت (تخمک و اسپرم) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت میوز تشکیل گامت (تخمک و اسپرم)


دانلود پاورپوینت میوز تشکیل گامت (تخمک و اسپرم)
پس از اینترفاز که شامل تکثیر کروموزوم ها
دو بخش میوز - میوز  Iو میوز II
تقسیم کاهشی
سلول اصلی دیپلوئید است. (2N)
چهار سلول دختر تولید می شود که مونوپلوئید هستند. (1N)
سلول های دختر حاوی نیمی از تعداد کروموزوم های سلول اصلی است.
تولید گامت (تخمک و اسپرم)
در بیضه های مردان رخ می دهد. (اسپرماتوژنز)
درتخمدان زنان رخ می دهد. (اووژنز)
چرا به میوز نیاز داریم؟
مبنای اساسی تولید مثل جنسی است.
دو گامت هاپلویید (1n) توسط لقاح با یکدیگر یکی می شوند تا یک زیگوت دیپلوئید (2n) تشکیل دهند.
همانند سازی کروموزوم
همانند سازی فرآیند تکثیر یک کروموزوم است.
قبل از تقسیم رخ می دهد.
کپی های رونویسی شده کروماتیدهای خواهری نامیده می شوند.
در سانترومر به هم متصل می شوند.
نتایج میوز:

گامت ها (تخمک و اسپرم) شکل می گیرد.

چهار سلول هاپلوئید با یک کپی از هر کروموزوم

یک آلل از هر ژن

ترکیب های متفاوت از آلل ها برای ژن های متفاوت در طول کروموزوم

شامل 30 اسلاید powerpoint

 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت میوز تشکیل گامت (تخمک و اسپرم)