کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی :بررسی رابطه تیپ شخصیت (درونگرا، برونگرا)

اختصاصی از کوشا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی :بررسی رابطه تیپ شخصیت (درونگرا، برونگرا) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی :بررسی رابطه تیپ شخصیت (درونگرا، برونگرا)


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی بالینی :بررسی رابطه تیپ شخصیت (درونگرا، برونگرا)

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی روان شناسی بالینی

عنوان: بررسی رابطه تیپ شخصیت (درونگرا، برونگرا) با ارتباط پنهانی با جنس مقابل

 

درک لزوم مطالعه روانشناسی شخصیت، چندان دشوار نیست. شناخت شخصیت، ویژگیها، چگونگی شکل گیری، عوامل موثر در ایجاد شخصیت و مسائل از این قبیل، ارضای حسن کنجکاوی و میل به حقیقت جویی را در انسان به دنبال دارد زیرا این شناخت نوعی خودشناسی است و شخص هنگام مطالعه غالباً آن دانسته ها را با خود مقایسه کرده و احتمالاً با این شناخت نوعی طبقه بندی انجام می دهد. یعنی خود را در یکی از تیپهای شخصیتی قرار می دهد.

از سوی دیگر، این شناختها و اطلاعات به شخص امکان می دهد که در ارتباط متقابل با دیگران موضع گیریهای مناسب و آگاهانه داشته باشد. به عنوان مثال، اگر مادری بداند که کودکان در حدود سنین 3 تا 4 سالگی بیشترین میزان حسادت را نشان می دهند، چنانچه کودک خود را در این سنین حسود ببینند، دچار نگرانی و اضطراب نخواهند شد، زیرا می دانند که این ویژگیها یک حالت طبیعی در سن خاص کودک اوست.

امروزه بحث ارتباط میان فردی در جامعه ای به گستردگی جامعه ی ما با این میزان رشد و شکوفایی، با توجه به اهداف و برنامه های تعیین شده، جای کنکاش و بررسی بیشتر دارد. از طرفی کانال های فراوان اطلاعات و ورود تکنولوژیهای گوناگون ایجاب می کند حساسیت ویژه ای نسبت به ارتباط پنهانی دختر و پسر به عنوان زیرمجموعه ی ارتباط میان فردی داشته باشیم. تهاجمات فرهنگی بنابراین دارند، ارزشهای فرهنگ غربی را که گاهاً در جامعه ی دینی ما ضد ارزش محسوب می شود، بر قشر جوان تحمیل و نهادینه کنند و این می تواند در دراز مدت مخرب باشد . موضوع ارتباط با جنس مقابل بسیار وسیع و دارای جوانب زیادی است که پرداختن به آن باید جامع و بدور از تعصبات و سوگیریهای شخصی ، گروهی و احیاناً همراه با فرض ورزی باشد .

این پایان نامه در مقطع کارشناسی ، به سهم خود خواسته به بخش ارتباط تیپ شخصیت (درونگرا برونگرا) و رابطه پنهانی با جنس مقابل بپردازد و برای این منظور ارتباط پنهانی با جنس مقابل را اینگونه تعریف کرده است : هرگونه رابطه مخفیانه ، بدون اطلاع خانواده ، دختر و پسر که حداقل 1 ماه از آشنایی آنها گذشته است و در محدوده ارتباط تلفنی ، گردش ، سینما ، کافی شاپ وجود دارد.

این پایان نامه با هدف بررسی رابطه تیپ شخصیت و ارتباط پنهانی با جنس مقابل ، تدوین شد . برای این منظور نمونه ای به حجم 60 نفر متشکل از 30 دانشجوی دختر بین سنین 25 18 ، مجرد دانشجوی شهر تهران که با جنس مقابل رابطه پنهانی نداشتند و 30 دانشجوی دختر بین سنین 25 18 ، مجرد ، دانشجوی شهر تهران که با جنس مقابل رابطه پنهانی داشته انتخاب شد . فرض بر این بود که بین 2 متغیر ذکر شده در بالا ، رابطه معنادار وجود دارد و همچنین بین میزان نوروتیک و سایکوتیک و ارتباط پنهانی با جنس مقابل نیز رابطه معنادار وجود دارد.

 

در این پژوهش سعی شده است برخی  عوامل تأثیرگذار مورد بررسی قرار گیرد .

 

این تحقیق در 5 فصل تنظیم شده که مباحث زیر را در بردارد :

 

فصل اول : 

بیان مساله

ضرورت پژوهش

هدف پژوهش

فرضیه پژوهش

تعاریف مفهومی

و...

 

فصل دوم :

 ادبیات پژوهش پیشنیه پژوهش

فیزیولوژی برونگرایی- درونگرایی

برونگرایی و درونگرایی از نقطه نظر آیزنک

رویکرد شناختی

خصوصیات افراد درونگرا و برونگرا

و....

 

 

فصل سوم : 

جامعه

روش پژوهش

اعتبار و روایی آزمون

روش اجرا

و ...

 

 

فصل چهارم : 

تجزیه و تحلیل توصیفی     

تجزیه و تحلیل استنباطی

و ...

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

 

 

این فایل با فرمت word و در 141ص تنظیم گشته است.  

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.