کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی ورزشکاران 89 ص

اختصاصی از کوشا فایل مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی ورزشکاران 89 ص دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

 مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی ورزشکاران 89 ص


 مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی ورزشکاران 89 ص

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه..................................................................................................................................... 2         

بیان مسئله.............................................................................................................................. 4

ضرورت و اهمیت تحقیق........................................................................................................ 6         

اهداف تحقیق......................................................................................................................... 8

فرضیات تحقیق...................................................................................................................... 8

محدودیت­های تحقیق............................................................................................................. 9

واژه­ها و اصطلاحات............................................................................................................... 9

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق

تعریف توجّه.......................................................................................................................... 12

تاریخچۀ توجّه........................................................................................................................ 13

نظریه­های توجّه...................................................................................................................... 13

کانون توجّه............................................................................................................................ 18

شیوه­های توجّه........................................................................................................................ 19

ویژگی­های توجّه.................................................................................................................... 20

هوشیاری و توجّه.................................................................................................................... 21

توجّه­ انتخابی.......................................................................................................................... 21

توجّه و سطح مهارت.............................................................................................................. 22

رابطۀ توجه و اجرا.................................................................................................................. 23

دستورالعمل­های آموزشی و توجّه............................................................................................. 24

تصویرسازی ذهنی چیست....................................................................................................... 25

چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی............................................................................................ 25

انواع تصویرسازی ذهنی........................................................................................................... 26

موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن............................................................................. 28

نظریه­های تصویرسازی ذهنی................................................................................................... 30

شیوه­های توسعۀ برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی....................................................................... 37

کاربردهای تصویرسازی ذهنی.................................................................................................. 38

افزایش مهارت­های روان­شناختی.............................................................................................. 38

تحقیقات مربوط به توجّه......................................................................................................... 40

تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی...................................................................................... 52

تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجّه.............................................................................. 61

نتیجه­گیری.............................................................................................................................. 63

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق.......................................................................................................................... 65

جامعه و نمونۀ آماری............................................................................................................... 65

متغیّرهای تحقیق..................................................................................................................... 65

ابزار اندازه­گیری و روش جمع­آوری اطلاعات............................................................................ 66

شیوۀ اجرای تحقیق.................................................................................................................. 70

روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات........................................................................... 73

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته­های تحقیق

بررسی توصیفی داده­ها............................................................................................................ 76

آزمون فرضیۀهای آماری.......................................................................................................... 78

فرضیۀ اول............................................................................................................................. 78

فرضیۀ دوم............................................................................................................................. 79

فرضیۀ سوم............................................................................................................................ 80

فرضیۀ چهارم......................................................................................................................... 81

فرضیۀ پنجم........................................................................................................................... 82

فرضیۀ ششم........................................................................................................................... 83

فصل پنجم: بحث ونتیجه­گیری

یافته­های تحقیق...................................................................................................................... 85

بحث ونتیجه­گیری داده­های تحقیق............................................................................................ 86

پیشنهادات پژوهشی................................................................................................................ 89

پیشنهادات آموزشی................................................................................................................. 89

 

 


فهرست جداول

عنوان                                                                                                 صفحه

 

جدول 1-3 : نوع فعالیت­های گروه­های سه­گانه پژوهش............................................................. 71

جدول 2-3 : طرح کلّی روش اجرای تحقیق.............................................................................. 72

جدول 1-4 : اطلاعات توصیفی گروهها در تکلیف ردیابی.......................................................... 76

جدول 2-4 : اختلاف نمرۀ پیش­آزمون و پس­آزمون گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ

فراگیری................................................................................................................................. 78

جدول 3-4 : اختلاف نمرۀ پیش­آزمون و پس­آزمون گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ

فراگیری................................................................................................................................. 79

جدول 4-4 : نمرۀ تفاضل پیش­آزمون از پس­آزمون گروه­های سه­گانه............................................ 80

جدول 5-4 : اختلاف نمرۀ پس­آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در

مرحلۀ یادداری....................................................................................................................... 81

جدول 6-4 : اختلاف نمرۀ پس­آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در

مرحلۀ یادداری....................................................................................................................... 82

جدول 7-4 : نمرۀ تفاضل پس­آزمون از آزمون یادداری گروه­های سه­گانه...................................... 83

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                          صفحه

 

 

نمودار 1-4 : نمودار میانگین سن آزمودنی­ها در گروه­های سه­گانه................................................ 77

نمودار2-4 : نمودار میانگین نمرۀMIQ _R آزمودنی­ها در گروه­های سه­گانه............................... 77

نمودار3-4 : اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه درونی در مرحلۀ

فراگیری................................................................................................................................. 78

نمودار 4-4 : اختلاف نمرۀ پس­آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ

یادداری................................................................................................................................. 79

نمودار 5-4 : اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه بیرونی در مرحلۀ

فراگیری................................................................................................................................. 80

نمودار 6-4 : اختلاف نمرۀ پس­آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ

یادداری................................................................................................................................. 81

نمودار 7-4 : رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پیش­آزمون و پس­آزمون در تکلیف ردیابی... 82

نمودار8-4: رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پس­آزمون و ­آزمون یادداری در تکلیف ردیابی 83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست شکل­ها

عنوان                                                                                                             صفحه

 

         

شکل 1-2 : استفاده از توجّه در مراحل مختلف پردازش بر اساس تئوری­های مختلف تک­کانالی... 16

شکل 2-2 : مقدار بالقوۀ منابع پردازش و ساختار آن­ها از منابع پردازشی در توجّه ویکنز و

همکاران 1984....................................................................................................................... 18

شکل 1-3 : صفحۀ نمایش نرم­افزار با امکانات مربوط................................................................. 67

شکل 2-3 : وارد کردن مشخصات فردی آزمودنی­ها.................................................................. 67

شکل 3-3 : مشخصات کامل آزمون ایجاد شده.......................................................................... 68

شکل 4-3 : ایجاد مراحل مختلف (فراگیری، یادداری) .............................................................. 68

شکل 5-3 : اجرای آزمون و نتیجۀ پایانی آن.............................................................................. 69

شکل 6-3 : انتقال و ذخیرۀ اطلاعات به­دست آمده در نرم­افزا...................................................... 69

شکل 7-3 : تصویر دستگاه تعقیب­سنج...................................................................................... 70


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.