کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد


پایان نامه تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری  در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان  تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

در حالی که شرکت ها در نظر عموم از نظر فعالیتهای تبلیغاتی آزاردهنده شده اند، آن دسته از ویژگی های محصول که مزایای اصلی آن را نشان می دهد، مرکز فرایند خلق تصویر نام تجاری هستند که توانایی آنها در ارضاء نیازهای خریدار یعنی هسته اصلی شکل گیری تصویر در ذهن وی است بنابراین جایی که محصول با محصول ارائه شده از طرف رقبا تفاوت کاربردی دارد وزن عوامل خلق تصویر مناسب از کالا نسبت به دیگر عوامل ایجاد هویت نام تجاری سنگین تر است.

جهت استفاده از این عوامل تصویرساز و جهت رسیدن به مزیت های رقابتی پایدار واستراتژیک در این پژوهش متغیرهای کیفیت ادراک شده ، اعتماد به نام تجاری و اعتماد به شبکه توزیع به عنوان تابعی از عملکرد بازار که متأثر از اصول مدیریت زنجیره تأمین هستند، مورد بررسی قرار گرفته است.

این پژوهش از نظر هدف یک تحقیق کاربردی است که از روش توصیفی – پیمایشی و روش همبستگی انجام شده است.نمونه آماری را 337 نفر از شهروندان شهرستان مشهد تشکیل می دهد که با روش نمونه گیری
خوشه ای انتخاب شده اند و اطلاعات لازم بوسیله پرسشنامه دارای اعتبار و روایی گردآوری شده و با آمار توصیفی – استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

در نتیجه اثر زنجیره تأمین مدیریت شده بر سه متغیر اعتماد به شبکه توزیع، کیفیت ادراک شده و اعتماد به نام تجاری و اثر آنها روی تصویر تجاری در مصرف کنندگان لبنیات در شهرستان مشهد مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.