کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

پایان نامه مقایسه و سنجش کیفیت خدمات بیمه عمر شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی با استفاده از مدل سروپرف

اختصاصی از کوشا فایل پایان نامه مقایسه و سنجش کیفیت خدمات بیمه عمر شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی با استفاده از مدل سروپرف دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه مقایسه و سنجش کیفیت خدمات بیمه عمر شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی با استفاده از مدل سروپرف


پایان نامه مقایسه و سنجش کیفیت خدمات بیمه عمر شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی با استفاده از مدل سروپرف

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان مقایسه و سنجش کیفیت خدمات بیمه عمر شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی با استفاده از مدل سروپرف به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

در دنیای پر رقابت امروز برای داشتن یک موقعیت مسلط در بازار ، ارائه خدمات با کیفیت برتر به مشتریان ، امر مهمی است . این موضوع به ویژه در مورد شرکت های خدماتی ، از جمله صنعت بیمه ( که اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی با دوام است ) حائز اهمیت است . از حضور شرکت های بیمه خصوصی در بازار ( که در اوایل دهه هشتاد و براساس تفسیر اصل 44 قانون اساسی جنبه عینی به خود گرفت ) چندسال گذشته است و طی این مدت تعداد شرکت های بیمه خصوصی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است .با توجه به این نکته که هدف از ورود شرکت های بیمه خصوصی به بازار بیمه کشور ، ارائه خدمات بهتر و مناسب تر نسبت به شرکت های بیمه دولتی و ایجاد بازاری رقابتی است ، همگونی و مشابهت انواع خدمات بیمه ای که توسط شرکت های بیمه گر دولتی وخصوصی عرضه میشوند ، باعث شده که کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان ( بیمه گذاران ) به عنوان عامل اصلی که بایددر استراتژی های رقابتی تحلیل گردند ، مطرح گردد.  لذا در این پژوهش سعی بر آن است تا به بررسی ، اندازه گیری و مقایسه تفاوت کیفیت ارائه خدمات بیمه ای از نظر بیمه گذاران، در شرکت های بیمه دولتی و خصوصی ایران و پاسارگاد پرداخته شود.

روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است و روش نمونه گیری، خوشه ای چند مرحله ای می­باشد. این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه  استاندارد شده  و نمونه­ای متشکل از 374 نفر صورت گرفته است. در این پژوهش از آزمونهای پارامتریک ضریب t مستقل استفاده شده است.

یافته ها نشان داد که عوامل ملموس پاسخ گویی - اطمینان خاطر  قابلیت اعتبار  - همدلی در بین شرک تهای بیمه ایران و پاسارگاد با یکدیگر متفاوت است.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.