کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

کوشا فایل

کوشا فایل بانک فایل ایران ، دانلود فایل و پروژه

رابطه عوامل نگهدارنده شغلی با بالندگی سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم دخترانه شهر کوهدشت

اختصاصی از کوشا فایل رابطه عوامل نگهدارنده شغلی با بالندگی سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم دخترانه شهر کوهدشت دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

رابطه عوامل نگهدارنده شغلی با بالندگی سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم دخترانه شهر کوهدشت


رابطه عوامل نگهدارنده شغلی با بالندگی سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم دخترانه شهر کوهدشت

فایل کامل پایان نامهرابطه عوامل نگهدارنده شغلی با بالندگی سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم دخترانه شهر کوهدشت " بصورت word و قابل ویرایش ، در 108 صفحه با رفرنس نویسی  درون متنی (APA) و منابع کامل

 

منبعی  کاملا کاربردی و مفید برای کارهای تحقیقاتی و پایان نامه ای

 

این فایل که وقت زیادی  برای آن صرف شده و با نمره عالی 18 از 18 نمره را کسب کرده ، فقط با قیمت 79/000 تومان قابل خریداری می باشد

 

در زیر فهرست مطالب آن ارائه می شود:

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                                 صفحه

چکیده 1

فصل اول: کلیات پژوهش... 2

مقدمه. 3

1-1-بیان مسأله. 4

1-2-اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش... 8

1-3-اهداف تحقیق.. 9

1-4-فرضیه های تحقیق.. 10

1-5-تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 10

فصل دوم : ادبیات و پیشینۀ پژوهش... 13

مقدمه. 14

2-1-تعاریف سازمان. 15

2-1-1-سازمان چیست؟. 15

2-1-2-تعاریف بالندگی سازمانی.. 16

2-1-3-تغییر و تحول سازمان ها 17

2-1-4-مقاومت در مقابل تغییر. 18

2-1-5-تعریف تجزیه و تحلیل شغل.. 22

2-2-انگیزش چیست؟. 23

2-2-1-عامل های نگه دارنده شغل.. 25

2-2-2-مبانی نظری انگیزش... 26

2-2-3-نظریه های محتوایی.. 26

2-2-4-نظریه های فرآیندی.. 27

2-2-5-نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو. 27

2-2-6-نظریه دو عاملی هرزبرگ.. 29

2-2-7-نظریه نیازهای سه گانه آلدرفر. 31

2-2-8-نظریه نیازهای آموخته مک کللند. 32

2-2-9-اساس و کاربرد نظریهی نیازهای اکتسابی.. 33

2-2-10-نظریه ی مک کله لند دو کاربرد مدیریتی ویژه دارد: 33

2-2-11-ویژگی های افراد توفیق طلب: 34

2-2-12-نظریه تقویت.. 35

2-2-14-نظریه انتظار. 39

2-2-15-نظریه برابری.. 41

2-2-16-واکنشهای افراد در مقابل برابری و نابرابری.. 42

2-3-پیشینۀ تحقیق.. 44

2-3-1-پژوهش های انجام شده در داخل کشور. 44

2-4-جمع بندی از مطالب.. 46

فصل سوم : روش اجرای پژوهش... 49

مقدمه. 50

3-1- روش پژوهش... 50

3-2- جامعه آماری.. 50

3-4- ابزار پژوهش... 51

3-5- روایی و پایایی ابزار پژوهش... 51

3-6- شیوه ی تجزیه و تحلیل داده ها 53

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها 54

مقدمه. 55

4-1- یافته های توصیفی.. 55

4-2- یافته های استنباطی.. 58

فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری.. 64

مقدمه: 65

5-1-خلاصه تحقیق: 65

5-2- بحث و نتیجه گیری.. 67

5-3- پیشنهادهای تحقیق.. 74

5-4- محدودیت های تحقیق.. 76

فهرست منابع فارسی.. 77

فهرست منابع انگلیسی.. 82

پیوست ها 84

پرسشنامه ها 84

جداول خروجی.. 88

Abstract 92

  فهرست جداول

عنوان                                                                                                                                                     صفحه

جدول 3-3: ضرایب پایایی پرسشنامه عوامل نگهدارنده شغلی و خرده مؤلفه های آن. 52

جدول 3-2: ضرایب پایایی پرسشنامه بالندگی سازمانی و خرده مؤلفه های آن. 53

جدول4-1: توزیع آزمودنیها بر اساس سطح تحصیلات.. 55

جدول4-2: توزیع آزمودنیها بر اساس سابقه خدمت.. 56

جدول 4- 3: شاخصهای توصیفی مربوط به نمرات متغیرهای مورد مطالعه. 57

جدول4-4: نتایج آزمون کلموگروف- اسمیرنف جهت تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای مورد مطالعه. 58

جدول 4-5: نتایج ضریب همبستگی بین عوامل نگهدارنده شغلی با بالندگی سازمانی.. 59

جدول 4-6: نتایج ضریب همبستگی بین تعادل شرایط کاری و سازمانی با بالندگی سازمانی.. 60

جدول 4-7: نتایج ضریب همبستگی بین شناسایی و احترام با بالندگی سازمانی.. 61

جدول 4-8: نتایج ضریب همبستگی بین جامعیت و برابری با بالندگی سازمانی.. 61

جدول4-9: ضرایب همبستگی چندگانه و ضرایب تعیین برای عوامل نگهدارنده شغلی.. 62

جدول (4-10): ضرایب رگرسیون استاندارد شده (β) و آزمون های معنی داری مربوطه t. 62

 

 فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                                                     صفحه

شکل (2-1)، فرآیند انگیزش... 24

شکل 2-2- سلسله نیازهای مازلو. 29

شکل (2-4)، ابعاد نیازهای سه گانه در نظریه آلدرفر. 32

شکل (2-5)، الگوی نظریه انتظار. 39

نمودار 4-1: توزیع آزمودنی ها بر اساس سطح تحصیلات.. 56

نمودار 4-2: توزیع آزمودنیها بر اساس سابقه خدمت.. 57

 

 

 

 

 

 

 

فقط  79/000   تومان


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.