موضوع فارسی :یک معماری برای شخصیت بر اساس غیر کلامی
رفتار در موثر شخصیت انسان نما مجازی
موضوع انگلیسی :An Architecture for Personality-Based, Nonverbal
Behavior in Affective Virtual Humanoid Character
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2014
زبان مقاله : انگلیسی
به عنوان انسان درک ما انسان های دیگر بر اساس عنوان به صورت جداگانه مختلف - در میان چیزهای دیگر - در
الگوی ثابتی از تاثیر می گذارد، شناخت و رفتار. در اینجا ما یک بیولوژیکی و
روانی معماری شناختی مبتنی برای کنترل رفتار غیرکلامی از مجازی
شخصیت انسان نما در طول تعاملات پویا با کاربران است. جنبه های مهمی از کشورهای داخلی
و رفتار آشکار از شخصیت های مجازی با پارامترهای شخصیت سطح بالا مشتق شده مدوله
از ادبیات علمی است. شخصیت مجازی باید به طور طبیعی و به طور مداوم در حالی که رفتار
پاسخ به صورت پویا به بازخورد محیط زیست است. معماری ما تلاش برای عملکرد سازگار
الگوهای رفتاری هر چند صفات شخصیتی است که اثر تعدیلی در سطوح مختلف از
سلسله مراتب. این عوامل بر روی اجزای یک طرف سطح بالا مانند 'واکنش های احساسی،
و رفتار مقابله، و از سوی دیگر پارامترهای سطح پایین مانند "سرعت حرکات
و تکرار حرکات. مدل های داده روانی به عنوان یک مرجع مورد استفاده برای ایجاد یک نقشه بین
عوامل شخصیتی و الگوهای رفتاری. ما در حال حاضر یک مدل محاسباتی ترکیبی جدید که
ترکیبی از کنترل رفتار گسسته از شخصیت های مجازی در حال حرکت از طریق کشورهای از
تعامل با به روز رسانی مداوم از وضعیت احساسی از بسته شخصیت مجازی بر روی
بازخورد از تعامل با محیط زیست است. برای ایجاد و ارزیابی مدل ترکیبی، تست
سناریو پیشنهاد شده است که در یک تعامل به نوبه خود مصرف بین شرکت کنندگان بشر و 3D بر اساس
نمایندگی از شخصیت های انسان نما. ما بر این باوریم که کار ما به فردی کمک می کند، و
مصنوعات انسان نما در نهایت بیشتر باور است که می تواند در طیف گسترده ای از برنامه استقرار
حالات.