موضوع فارسی : مقایسه خودرو
موضوع انگلیسی : CompareKart
تعداد صفحه : 6
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
امروزه، بسیاری از محصولات به صورت آنلاین خریداری شده است. از جمله فعالیت های می تواند ثابت کند خسته کننده به عنوان کاربر می رفت
از طریق وب سایت های مختلف و مقایسه پارامترهای مانند قیمت، زمان تحویل و اتهامات در دسترس بودن و قبل از
خرید آن. بنابراین، راه حل این مشکل یک وب سایت یکی برای همه، جایی که کاربر با best- پیشنهادی است
مقایسه گزینه خرید پس از محصول بر اساس پارامترهای مختلف بر روی وب سایت های مختلف. همچنین، کاربر
با قیمت برآورد شده ارائه که در آن یک محصول را می توان برای حداکثر سود فروش می رسد. این تفصیل، توالت مقایسه
پیشنهاد کاربر با وب سایت بهینه ترین به فروش محصول در برگ پس از مقایسه سوابق گذشته و قیمت
در وب سایت های مختلف.
کلمات کلیدی: خزنده. لنگر نمایه سازی تگ؛ هوش کسب و کار. هوش مصنوعی