لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 21
وزارت آموزش و پرورش
سازمان اموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان
مرکز تربیت معلم شهید حسینی طباطبایی زاهدان
عنوان اقدام پژوهی:
رفع مشکل اختلالات یاد گیری املا تعدادی از دانش اموزان پایه چهارم دبستان طالقانی در سال 88 با روش مشارکتی
استاد راهنما:
جناب آقای خاشی
اقدام پروژه:
سیده عصمت حسینی نسب
رشته:آموزش وپرورش ابتدایی
خرداد ماه 88
تشکر و قدردانی
حمد و سپاس خداوند عزوجل و درود بر محمد مصطفی(ص) اولین معلم بشریت که همانا معلمان با نشات گرفتن از خلق و خوی وی نقش هدایت نونهالان جامعه اسلامی را بر عهده دارند .
بدینوسیله از استاد راهنماجناب اقای خاشی که با راهنماییهای خود ما را با شیوه ی اقدام پژوهی اشنا نمودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.همچنین ازکلیه افرادی که در جمع اوری اطلاعات مرا یاری نمودند تا در جهت اموزش و پرورش جامعه گامی بردارم.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه 4
بیان مسئله 6
شواهد 1 8
جمع اوری اطلاعات 9
انتخاب راه حلهای ممکن 10
اعتبار بخشی راه حلها 11
نتیجه گیری 14
شواهد 2 15
منابع و ماخذ 16
مقدمه
انسانها تا ده هزار سال پیش که هنوز خط ابداع نشده بود نیز قادر به ادامه زندگی بودند و نیازهای ارتباطی روزمره خود را به صورت شفاهی رفع می کردند ولی همه اذعان دارند که کیفیت زندگی انسان ان زمان با پس از ان به هیچ وجه قابل مقایسه نیست همه ما بدلیل زندگی اجتماعی خود به برقراری ارتباط نیازمندیم و علاوه بر گفتار در زمانی که بین دو طرف فاصله باشد از نوشتار استفاده می شود نوشته ای که با غلطهای املایی همراه باشد نمی تواند ارتباط خوبی برقرار کند و فرد دچار مشکل می شود چنین فردی د ارای اختلالات یادگیری می باشد "اختلالات یادگیری به هر نوع نارسایی در بیان ادراک شفاهی و مکتوب کلمات ,جملات وپیامهای زبانی
تحقیق در مورد اختلالات یاد گیری